Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
cossuesco:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 3.08.2016 kello on 21:44 ---Jos lie jo mennyt. Tässä vastaava: http://www.nettikaravaani.com/dethleffs/ducato-14/1462305 enempi vain ajettu.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla on ollut samanlaista korimallia oleva Dethleffs, lasikuitukaton ja korinliitoksessa on todella ohut lista joka tuppaa alkaa vuotamaan. Eli tuo kohta kannattaa ainakin tarkistaa kunnolla.
cossuesco:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 3.08.2016 kello on 16:27 ---Minä ajttelen vakkarin toisin päin.
Kun laittaa säätimellä nopeuden niin se pysyy eikä tahattomia ylinopeuksia tule .
Ja kun säädin hoitaa nopeuden jää minulle enempi kapasiteettia huomioida muita liikenteeseen ja ajamiseen vaikuttavia asioita.
--- Lainaus päättyy ---
No joo, kyllä sen noinkin voi ajatella. Itse olen tuolla tahkonut melkein 30000km keski-euroopassa eikä ole tullut säädintä ikävä vaikka parhaimmat siirtymätaipaleet on ollut 1000km :)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 3.08.2016 kello on 16:27 ---Minä ajttelen vakkarin toisin päin.
Kun laittaa säätimellä nopeuden niin se pysyy eikä tahattomia ylinopeuksia tule .
Ja kun säädin hoitaa nopeuden jää minulle enempi kapasiteettia huomioida muita liikenteeseen ja ajamiseen vaikuttavia asioita.
--- Lainaus päättyy ---
Juu ja voi vaikka keittää kahvit samalla.....
"Merv Grazinski Oklahoma Citystä, oli ostanut uuden astuntoauton. Ensimmäisellä matkallaan hän asetti moottoritiellä vakionopeudensäätim en 70 mailiin ja poistui auton takaosaan keittämään kahvia. Ketään ei varmaankaan yllätä, että auto suistui tieltä ja murskautui käyttökelvottomaksi . Ganzinski haastoi asuntoauton valmistajan oikeuteen, sillä auton ohjekirjassa ei lukenut, ettei näin voinut tehdä. Oikeus katsoi miehen olevan oikeutettu 1 750 000 euron korvauksiin sekä uuteen asuntoautoon."
http://vempaimia.net/2011/08/10/outoja-oikeuden-paatoksia-ja-korvauksia-amerikassa/
cossuesco:
Apua... :o
Pefletti 750:
Happens "only in Amerca" 8)
Siellähän näitä "Trumppeja" on 13 kpl tusinassa !! Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta