Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 13.01.2015 kello on 19:16 ---Suoraan sanottuna, ei Artosta mulle autoa ollut. Ei sillä, että joku ominaisuus olisi ollut huono. Auto oli vaan kokenut niin kovia, että puolet oli hinnassa ilmaa.
---------
Jäin ihmettelemään, onko kyseinen malli takavetoinen? Samoin se, että mikä on ilmoituksessa oleva "Truma E-ohjaamon lisälämmitin"? Mitä tarkoittaa Starline?
Muutkin kokemukset otan taas vastaan mielelläni. :)
--- Lainaus päättyy ---
Oletko etuvetoista tuon kokoluokan Mesee nähnyt ? Minä en, Vitotoja taitanee löytyä etuvetoina mutta nehän onki v'''n huonoja . . .
Isommissa Hymereissä on myös keulassa oma lämmitin . . .
Tähti keulassa, Mersun tähti, Starline . . .
Jos vaihtoehtoina olisi Fiiu tai Mese niin Mesen laittaisin ... Söisin vaik' puol' vuotta hernekeittoo ja näkkärii jotta Mesen saisin, vaik' siinä onkin "veltto" alusta, Vallilantakomo korjaa sen vaivan: http://www.vallilantakomo.fi/ Ja onhan noita muitakin jousipajoja . . .
Minun mielestäni tuo kaksoispohjan ylistys on yliampuvaa, sinne on tungettu kaik' tekniikka, niin ahtaaseen "rakoon" että huolto on yhtä helvettiä, etuja en näe kaksoispohjassa, korkeutta vain tuo kalustoon, . . . Yhdellä lattialla tehty on kevyempi ja helpompi huoltaa, kaik' tyrkyllänsä . . .
uppotukki:
hymerissä vakio mesen ja pykälää isompi kone 163hv on noin 1000 e lisää .et kovin kaun jouru syömättä olemaan?
palokurki:
--- Lainaus käyttäjältä: uppotukki - 17.01.2015 kello on 22:42 ---hymerissä vakio mesen ja pykälää isompi kone 163hv on noin 1000 e lisää .et kovin kaun jouru syömättä olemaan?
--- Lainaus päättyy ---
Yli kymmenen vuotta vanhassa autossa on myöhäistä moottoria lisävarustelistalta ruksata. :laugh:
Vai, onko kyse jostain optimoinnista tms.??
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 17.01.2015 kello on 22:47 --- Onko kyse jostain optimoinnista tms.??
--- Lainaus päättyy ---
Maybe ?
http://www.herlevi.fi/yhteys.htm 500 heppaa pojille ei ole mikään vielä tuosta Mesest', Pulling Team osaa . . .
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 17.01.2015 kello on 22:25 ---Minun mielestäni tuo kaksoispohjan ylistys on yliampuvaa, sinne on tungettu kaik' tekniikka, niin ahtaaseen "rakoon" että huolto on yhtä helvettiä, etuja en näe kaksoispohjassa, korkeutta vain tuo kalustoon, . . . Yhdellä lattialla tehty on kevyempi ja helpompi huoltaa, kaik' tyrkyllänsä . . .
--- Lainaus päättyy ---
Täysin samaa mieltä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta