Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (24/1157) > >>

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 13.01.2015     kello on 19:16 ---Suoraan sanottuna, ei Artosta mulle autoa ollut. Ei sillä, että joku ominaisuus olisi ollut huono. Auto oli vaan kokenut niin kovia, että puolet oli hinnassa ilmaa.
---------
Jäin ihmettelemään, onko kyseinen malli takavetoinen? Samoin se, että mikä on ilmoituksessa oleva "Truma E-ohjaamon lisälämmitin"? Mitä tarkoittaa Starline?
Muutkin kokemukset otan taas vastaan mielelläni.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Oletko etuvetoista tuon kokoluokan Mesee nähnyt ? Minä en, Vitotoja taitanee löytyä etuvetoina mutta nehän onki v'''n huonoja  . . .

Isommissa Hymereissä on myös keulassa oma lämmitin . . .

Tähti keulassa, Mersun tähti, Starline . . .

Jos vaihtoehtoina olisi Fiiu tai Mese niin Mesen laittaisin ... Söisin vaik' puol' vuotta hernekeittoo ja näkkärii jotta Mesen saisin, vaik' siinä onkin "veltto" alusta, Vallilantakomo korjaa sen vaivan: http://www.vallilantakomo.fi/  Ja onhan noita muitakin jousipajoja  . . .

Minun mielestäni tuo kaksoispohjan ylistys on yliampuvaa, sinne on tungettu kaik' tekniikka, niin ahtaaseen "rakoon" että huolto on yhtä helvettiä, etuja en näe kaksoispohjassa, korkeutta vain tuo kalustoon,  . . .   Yhdellä lattialla tehty on kevyempi ja helpompi huoltaa, kaik' tyrkyllänsä . . .   

uppotukki:
hymerissä vakio mesen ja pykälää isompi kone 163hv on noin 1000 e lisää .et kovin kaun jouru syömättä olemaan?

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: uppotukki - 17.01.2015     kello on 22:42 ---hymerissä vakio mesen ja pykälää isompi kone 163hv on noin 1000 e lisää .et kovin kaun jouru syömättä olemaan?

--- Lainaus päättyy ---

Yli kymmenen vuotta vanhassa autossa on myöhäistä moottoria lisävarustelistalta ruksata.  :laugh:

Vai, onko kyse jostain optimoinnista tms.??

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 17.01.2015     kello on 22:47 --- Onko kyse jostain optimoinnista tms.??
--- Lainaus päättyy ---

Maybe ?

http://www.herlevi.fi/yhteys.htm  500 heppaa pojille ei ole mikään vielä tuosta Mesest', Pulling Team osaa . . .

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 17.01.2015     kello on 22:25 ---Minun mielestäni tuo kaksoispohjan ylistys on yliampuvaa, sinne on tungettu kaik' tekniikka, niin ahtaaseen "rakoon" että huolto on yhtä helvettiä, etuja en näe kaksoispohjassa, korkeutta vain tuo kalustoon,  . . .   Yhdellä lattialla tehty on kevyempi ja helpompi huoltaa, kaik' tyrkyllänsä . . .

--- Lainaus päättyy ---

Täysin samaa mieltä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View