Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Nettikaravaanista poimittua (m-autot)
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.08.2016 kello on 12:10 ---Saattaa olla sarkasmia, vaan vastataan... ;)
Kuten grilli, vesiletku liittimineen pienessä ämpärissä, markiisin ja takajalkojen veivit, kaapelikela ja adapteri, korokkeet pyörien alle, varoituskolmio, kenttälapio, retkikirves, kompura renkaan täyttöön, työkinttaat, räikkäliina, muutama työkalu ...
Nuo on mun tavarat matalassa takatallissa, tuolien ja pöydän lisäksi. Lisäksi talli täyttyy matka edistyessä laadukkailla juomilla. Mulla vielä muutama tavara sopii kaasupullokaapon takanurkkaan, tuossa ei mikään. Eli lisätään markiisin kiinnityshihnat, tulijalkojen aluslevyt ja muutama työkalu lisää.
Mitään turhaa ei noissa ole - kaksin reissaajalle toki riittää vain kaksi tuolia. Muutamaa voisi ehkä säilyttää sisälläkin, mutta suurinta osaa ei.
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin . Ihan kehden immeisen etuteltta kalustus kaikkine noine tykötarpeineen ,lepotuolineen,työkalulaatikkoineen täytti minulla sängynalusen 90prosenttisesti .
Sen jälkeen vaati kekseliäisyyttä mitkä tavarat mahtuivat minnekkin sisätiloissa .
Esim ylimääräinen kaasupullo kun piti Epsanjan pullo ostaa :-X
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 3.08.2016 kello on 12:43 ---Sen jälkeen vaati kekseliäisyyttä mitkä tavarat mahtuivat minnekkin sisätiloissa .
Esim ylimääräinen kaasupullo kun piti Epsanjan pullo ostaa :-X
--- Lainaus päättyy ---
Tuota ylimääräisen kaasupullon sijoitusta kanssa pähkäilin...
Sisätiloissa se iso 2kg varapullo mullakin on, mutta onko se asuintiloissa sallittua?
cossuesco:
Ostakaa tuo minun auto pois niin ei tarvitse ihmetellä kaasupullojen ja pyörien kanssa :)
Takatalliin mahtuu reilusti tavaraa.
http://www.nettikaravaani.com/adria/vision/1462186
Poika sanoi ettei enää lähde ensi vuonna mukaan reissuihin niin nyt mietitään asiat uudelleen :(
Jos kiinnostaa niin yv tai soitto.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: cossuesco - 3.08.2016 kello on 13:47 ---Ostakaa tuo minun auto pois niin ei tarvitse ihmetellä kaasupullojen ja pyörien kanssa :)
Takatalliin mahtuu reilusti tavaraa.
http://www.nettikaravaani.com/adria/vision/1462186
Poika sanoi ettei enää lähde ensi vuonna mukaan reissuihin niin nyt mietitään asiat uudelleen :(
Jos kiinnostaa niin yv tai soitto.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö robottivaihteisessa autossa ole vakionopeussäädintä?
cossuesco:
Ei ole laitettu ja ihan hyvä niin, muuten nukahtaisi rattiin...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta