Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (229/1157) > >>

palokurki:
Samanlaisesta ollut aiemminkin keskustelua tässä topicissa. Auto on samanlainen, kuin edesmenneellä työkaverillani. Puutteena tosiaan pienen pieni tavaratila, joka sekin väärällä puolella autoa.
Plussaa on siististi asennettu Alde.
Liekkö aiemmin ollu palstalla turinaa siitä, että monesti olen huomannut Alden asennetun niin, että näyttää kuin se olisi jälkikäteen asennettu tyylillä kuhan äkkiä jotenkin. Lattioissa kulkee putkia varten kaiken maailman "korokkeita ym." siellä täällä putket rumasti näkyvissä jne. Ei lämmönvaihdinta...

Mutta tuo Knaus vaikuttaa laatupeliltä, Höpölle kylläkin liian pieni.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.08.2016     kello on 09:17 ---Tuossa: http://www.nettikaravaani.com/knaus/travelliner-640/1462385 olisi jollekkin luonnikas kuljin.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Tuo yksi sängyn alunen on kyllä aika pieni tavaratila . Pöyvät ,toolit ja muut ajustään mahtuu muttei palioo sitä tavaraa mitä turhaan kuskataan ympär Eurooppaa.

Minä oon jo pitkään ihmetelly että tarvitaanko oikeasti hellassa kolmea poltinta yhtäaikaa.
Minä antaisin tuon yhden polttimen tilan kaksi osaisella pesualtaalle .
Minusta autossa pitäisi voida tiskata paremmin kuin noissa yksi altaisissa pöydissä .
Joo,joo on mulla ollu isot fatit mukana mutta kyllä saisi mun mielestä olla kaksi allasta kun kattiloita ja aterimia pesee.

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.08.2016     kello on 13:40 ---Varmasti menee...

Nuo Tölkit on jo kulttiautoja. Hintakin vielä edullinen.

--- Lainaus päättyy ---

Näyttäisi ilmoitus olevan jo poistunut, että kai se sitten on mennyt?

Tuosta Knaussissa näyttäisi olevan ihan samanlainen mikroaaltouuni kuin meidän asuntoautossa. Itse en ole sitä lainkaan käyttänyt, mutta vaimo kyllä on jotain lämmitellyt. Otttaisin pois, jos ei olisi sitä varten lohkaistu tuosta kaapin alla olevasta listasta palaa. Nyt jättää rumemman jäljen poistuessaan, kuin paikallaan ollessa. Joten olkoon siinä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  3.08.2016     kello on 11:19 ---Minä antaisin tuon yhden polttimen tilan kaksi osaisella pesualtaalle .
Minusta autossa pitäisi voida tiskata paremmin kuin noissa yksi altaisissa pöydissä .

--- Lainaus päättyy ---

Eikö reissussa pitäisi päästä helpolla?  Silloin tiskattavaakin pitäisi olla mahdollisimman vähän.
Toki kolme poltinta on liikaa kun siihen hellalle ei yleensä sovi kaksikaan kippoa kunnolla.   :D

--- Lainaus käyttäjältä: Raksaus -  3.08.2016     kello on 11:34 ---Tuosta Knaussissa näyttäisi olevan ihan samanlainen mikroaaltouuni kuin meidän asuntoautossa. Itse en ole sitä lainkaan käyttänyt, mutta vaimo kyllä on jotain lämmitellyt. Otttaisin pois, jos ei olisi sitä varten lohkaistu tuosta kaapin alla olevasta listasta palaa. Nyt jättää rumemman jäljen poistuessaan, kuin paikallaan ollessa. Joten olkoon siinä.

--- Lainaus päättyy ---

Meillä mikro on pääasiallisin 'ruuanlaittoväline'.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  3.08.2016     kello on 11:19 ---... muttei palioo sitä tavaraa mitä turhaan kuskataan ympär Eurooppaa.

--- Lainaus päättyy ---

Saattaa olla sarkasmia, vaan vastataan...  ;)

Kuten grilli, vesiletku liittimineen pienessä ämpärissä, markiisin ja takajalkojen veivit, kaapelikela ja adapteri, korokkeet pyörien alle, varoituskolmio, kenttälapio, retkikirves, kompura renkaan täyttöön, työkinttaat, räikkäliina, muutama työkalu ...

Nuo on mun tavarat matalassa takatallissa, tuolien ja pöydän lisäksi. Lisäksi talli täyttyy matka edistyessä laadukkailla juomilla. Mulla vielä muutama tavara sopii kaasupullokaapon takanurkkaan, tuossa ei mikään. Eli lisätään markiisin kiinnityshihnat, tukijalkojen aluslevyt ja muutama työkalu lisää.

Mitään turhaa ei noissa ole - kaksin reissaajalle toki riittää vain kaksi tuolia. Muutamaa voisi ehkä säilyttää sisälläkin, mutta suurinta osaa ei.

Tätä totuutta ulkoisen tavaratilan tarpeesta ei moni autokuumeessaan muista, ja sitten ollaan ostamassa "kätevää" tavaraboxia pyörätelineelle tai katolle. Ei ole tarkoitus kuittailla niille, joilla tilanne tuo on, vaan kiinnittää auton ostoa harkitsevan huomio asiaan. Ite opin tuon onneksi jo aikana, jona vuokrailin matkailuautoja. Kuten myös sen, että ainavalmis peti jokaiselle on merkittävästi mukavuutta lisäävä tekijä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View