Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (211/1157) > >>

jus66si:
Jussina nukuin itse takasängyssä kun nuorimmaisin nukahti alkoviin. Pakko kyllä sanoa että mukava paikka nukkua 185 senttisenkin. Petiin meno ja sieltä tuli vaati oman tapansa. Eli pää edellä korsuun ja jalat edellä pois. Likka nukku alkovissa puoleen päivään. Vaimo tuli sieltä vähän aikasemmin.

Voisko tätä sitten sanoa vaikka "aamun ensimmäinen" kuva?
Sinänsä vahinko kun kännykästä meni kamera päälle kun piti uutisia lukaista
ja tietysti tuli kuva.."naps". No en sitä sitten poijes pyyhkinyt.

Tässä on näkymä autoon sieltä "lastenosastolta".
Kaikki pitää kokeilla  :D

Alan:
Mulla kerrossängyissä painoraja 80 kg. Olen kyllä ite vahvistanut alempaa, mutta silti en kokeile. Liikaa ylitystä.

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  1.07.2016     kello on 21:51 ---Mulla kerrossängyissä painoraja 80 kg. Olen kyllä ite vahvistanut alempaa, mutta silti en kokeile. Liikaa ylitystä.

--- Lainaus päättyy ---

No juu. Kyllä jos tuonne laatikkoloukkuun rotevampi mies menee, niin varmaan voipi tulla tuskahikinen  paikka poitumisen yrittämisessä. Minä painan  n.75 kiloa joten uskalsin kivuta sisälle. Ja kyllä se mitä sanoit, niin jos olis penskana tuommoseen majaan päässy, olis kyllä ollu ilo ylimmillään. Meilläkin tytöt kyllä tykkäs noista kaikista nukkumatiloista. Sinne ne omat jutut sitten löysi paikkansa. Kävin tuossa juhannusta ennen tuttavan kanssa Riihimäellä ja oli sitten hällä muksut mukana. No pakkohan niihen oli päästä tuonne autoon ja parhaimmiillaan siellä takakopissa kolme lasta touhuilemassa ja ihmettelemässä.Naam at kuin Hangon keksit  :) Harmitti kun en napannu sillon kuvaa. Että kyllä Alan puhuu siinä asiaa, että lapsille nuo kerrospedit on oma juttunsa..
Meille aikusille taas jos keskenään reissaa, sinne saa oivasti sitä matkakampetta, mitä ei halua takatalliin laittaa. Noissa kun on putoamisverkot, niin ei lentele sieltä mihkään kun fiksusti laittaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Make78 -  1.07.2016     kello on 13:04 ---Eli oliskos viisainta sitten katsoa fiiun 2.3 tekniikalla (kyllähän sillä alustalla varmaan suoraankin pystyy ajamaan). Jakohihnaa, niveliä ja pisteosia jne. nyt vaihtelee surutta, mutta mäntävauriot tms.  rupee kuulostaan mul...ta suussa  :o

--- Lainaus päättyy ---

Lues uudelleen: Voorti löysi ja  MYÖNSI, että softassa oli vikaa ja korjasi sen.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: jus66si -  1.07.2016     kello on 22:03 ---Kävin tuossa juhannusta ennen tuttavan kanssa Riihimäellä ja oli sitten hällä muksut mukana. No pakkohan niihen oli päästä tuonne autoon ja parhaimmiillaan siellä takakopissa kolme lasta touhuilemassa ja ihmettelemässä.Naam at kuin Hangon keksit  :) Harmitti kun en napannu sillon kuvaa. Että kyllä Alan puhuu siinä asiaa, että lapsille nuo kerrospedit on oma juttunsa..
Meille aikusille taas jos keskenään reissaa, sinne saa oivasti sitä matkakampetta, mitä ei halua takatalliin laittaa. Noissa kun on putoamisverkot, niin ei lentele sieltä mihkään kun fiksusti laittaa.

--- Lainaus päättyy ---

Meillä niillä on bileet milloin kummankin sängyssä. Yleensä ylhäällä, kun sieltä on lupa katsella kattoluukusta, kun pysyy sen sisäpuolella. Skideille erittäin tärkeitä juttuja, hyvä pitää mielessä lapsiperheellisen autonostajan. Pieni tila ei häiritse yhtään.  Thumb

Totta verkotkin. Pitkän reissun loppumatkasta sängyt on osin tavaravarastona, skidien mennessä nukkumaan romut siirtyy dinetin istuimille. Pienempi vaiva kuin sängyn kokoaminen.

Mun käsitys auton vaihtamisen syistä on se, että jos ei auton huonon kunnon takia olla vaihtamassa, niin useimmin vaihto tehdään juuri petijumpan välttämiseksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View