Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (210/1157) > >>

Arska:
Kysyit adrian laadusta,tosin mulla on vain kokemusta 05 vuotisesta,minulla on halki ulkoseinä, kuulemma tyyppivika,en tiedä onko jo tuon vuotisessa jo tämä italialainen laatu lasikuitu vsihdettu parempi laatuiseen.  Tosiaan sisustasta sen verran että istuinryhmän jokainen liitos on pettänyt, sisällä olevat muovilistat kutistuneet,osa kaapistojen lukoista asennettu silleen ettei edes lukonkieli osu vastakappaleeseen.. Mutta jotain on tehty viimisen päälle,keväällä meinasin korjata tuon haljenneen seinän niin empä saannut kaapistoa millään irti,. Itse en voi sanoa että adria olisi laadukas,enkä koskaan ostaisi toista adriaa.

Sent from my iPad using Tapatalk

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  1.07.2016     kello on 19:12 ---Kysyit adrian laadusta,tosin mulla on vain kokemusta 05 vuotisesta,minulla on halki ulkoseinä, kuulemma tyyppivika,en tiedä onko jo tuon vuotisessa jo tämä italialainen laatu lasikuitu vsihdettu parempi laatuiseen.  Tosiaan sisustasta sen verran että istuinryhmän jokainen liitos on pettänyt, sisällä olevat muovilistat kutistuneet,osa kaapistojen lukoista asennettu silleen ettei edes lukonkieli osu vastakappaleeseen.. Mutta jotain on tehty viimisen päälle,keväällä meinasin korjata tuon haljenneen seinän niin empä saannut kaapistoa millään irti,. Itse en voi sanoa että adria olisi laadukas,enkä koskaan ostaisi toista adriaa.

--- Lainaus päättyy ---
Hiukan arka aihe....

Itse suuntaisin ajatukset lähinnä saksalaisiin tekeleisiin.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.07.2016     kello on 20:06 ---Itse suuntaisin ajatukset lähinnä saksalaisiin tekeleisiin.

--- Lainaus päättyy ---

Niin minäkin. Jos osaa itse tuunailla ja korjailla, niin pärjää paremmin muualla kuin Saksassa ja Ruotsissa valmistettujen kanssa. Vaan tehdään muissakin maissa hyviä, ainakin Rapidot Ranskassa. Mitään en hauku, vain kehun.

jus66si:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  1.07.2016     kello on 19:12 ---Kysyit adrian laadusta,tosin mulla on vain kokemusta 05 vuotisesta,minulla on halki ulkoseinä, kuulemma tyyppivika,en tiedä onko jo tuon vuotisessa jo tämä italialainen laatu lasikuitu vsihdettu parempi laatuiseen.  Tosiaan sisustasta sen verran että istuinryhmän jokainen liitos on pettänyt, sisällä olevat muovilistat kutistuneet,osa kaapistojen lukoista asennettu silleen ettei edes lukonkieli osu vastakappaleeseen.. Mutta jotain on tehty viimisen päälle,keväällä meinasin korjata tuon haljenneen seinän niin empä saannut kaapistoa millään irti,. Itse en voi sanoa että adria olisi laadukas,enkä koskaan ostaisi toista adriaa.

Sent from my iPad using Tapatalk

--- Lainaus päättyy ---

Onpa harmillisia tuollaiset. Nuo autothan kasataan silleen että ensten lattia ja sen kilkkeet, sitten kaapit ym. viimesenä tulee seinät kaiken päälle. Eli purkaminen varmaan tehdään sitten päinvastasessa järjestyksessä jos seiniä vaihtaa. Ikävää että on tuollain käynyt.

https://www.youtube.com/watch?v=WoMXIFBmfvg

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  1.07.2016     kello on 20:06 ---Hiukan arka aihe....

--- Lainaus päättyy ---
Joo niin on, siksipä vain kerroin tästä mun autosta tosiasiat.. mutta fiattiin palatessa niin muistini mukaan ei siinä niin hirveesti vikaa ole ollut, parina vuonna on melkein jättänyt tielle, kun nuo suuttimille menevät johdot on löystyneet liittimistään,kuormajarru vuoti jarrunesteet pihalle, jälkiasennettu ilmastointi vuotanut kahdesti kaasut pihalle, mystisiä löpövuotoja/hajuja. Mutta ei mitään sikakallista remppaa ole tarvinnu teettää. Voi olla että muutakin on teetetty,mutta tää muisti on sellanen kun on .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View