Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Nettikaravaanista poimittua (m-autot)

<< < (206/1157) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Make78 - 30.06.2016     kello on 23:26 ---Nyt olis tarve hommata 5 hengen perheelle eka asuntoauto.
Arvostetaan parisänkyä takana ja säilytystiloja.
http://www.nettikaravaani.com/hymer/c-642-cl/1457383

--- Lainaus päättyy ---
Tuossa hymerissähän ei ole valmiina parisänkyä,itse ainakin edellisessä kulkimessa väsyttiin siihen joka iltaiseen/aamuiseen sängyn rakenteluun.

cossuesco:
Adriassa on kunnon takatalli, roinaa tuppaa tulemaan mukaan... :)

Make78:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  1.07.2016     kello on 07:24 ---Tuossa hymerissähän ei ole valmiina parisänkyä,itse ainakin edellisessä kulkimessa väsyttiin siihen joka iltaiseen/aamuiseen sängyn rakenteluun.

--- Lainaus päättyy ---

Toki tuossa Hymerissä vois pitää sitä takana olevaa u-ryhmää "jatkuvasti" parisänkynä ja kasailla sitä keskimmäistä pöytää sängyksi lasten (9v tytöt ja 11v poika)kasvaessa ns. pihalle koko touhusta  :)
Ford 2.2 vai Ducato 2.3 onkin sitten pahempi kysymys, vaikka korjailen kaikki autoni itse en pysty tohon sanomaan, kun ei ole omia kokemuksia.. Foortissa olis ketjukone, mutta onko minkälaisia sudenkuoppia noissa?

jiikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Make78 -  1.07.2016     kello on 08:04 ---Ford 2.2 vai Ducato 2.3 onkin sitten pahempi kysymys, vaikka korjailen kaikki autoni itse en pysty tohon sanomaan, kun ei ole omia kokemuksia.. Foortissa olis ketjukone, mutta onko minkälaisia sudenkuoppia noissa?

--- Lainaus päättyy ---

Fordissa on ollut yllättävänkin paljon mäntien hajoamisia, sama kone kun on jumperissa/boxerissa niin ongelmia ei ole. Eli moottorinohjauksess a on jotain mätää. Muutenhan ne delcon anturit ja säätimet on ihan kulutusosia, polttoaineen paineensäätimet sohlaa jne.
Fiatin 2.3 koneessa ei isompia ongelmia ole näkynyt, yleisimmin ajetaan hihna rikki ja sitten kun kone on rikki niin sen purkaminen on paha kun suuttimia ei välttämättä saa pois.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Make78 -  1.07.2016     kello on 08:04 ---Toki tuossa Hymerissä vois pitää sitä takana olevaa u-ryhmää "jatkuvasti" parisänkynä ja kasailla sitä keskimmäistä pöytää sängyksi lasten (9v tytöt ja 11v poika)kasvaessa ns. pihalle koko touhusta  :)

--- Lainaus päättyy ---
Olisihan se mukavaa kun koko perhe mahtuisi saman pöydän ääreen,ruokailemaan,pelaamaan yms. minusta näyttää siltä että ahdasta tulee, ja kun on ahdasta niin tönimistä,sanomista tulee ihan varmaan, eli nautinto katooaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View