Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Verkkokaupan (Jätkäsaari) P-hallissa rahastetaan..

<< < (15/16) > >>

kimi:
Saapumisaika laitetaan kiekkoon, yksiselitteisesti laissa lukee niin. Minun tulkinta siis

99:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 19.02.2015     kello on 18:47 ---Minkä minkä kellonajan sinä olisit laittanut "Saapumisajaksi"

--- Lainaus päättyy ---

Sen mukaan minkä laki määrää.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.02.2015     kello on 18:59 ---Tässä tilanteessahan autoilija oli tullut paikalle varsinaisen pysäköintiajan ulkopuolella, silloin laitetaan seuraavan vuorokauden aloitusaika.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.02.2015     kello on 19:14 ---Minä olen huono etsimään pykäliä

--- Lainaus päättyy ---

TLA 28a§ 2. mom. kertoo seuraavaa:

--- Lainaus ---Pysäköintikiekko on pysäköinnin ajaksi sijoitettava näkyvään paikkaan autossa ja siihen on merkittävä saapumisaika siten kuin liikenneministeriö tarkemmin määrää.
--- Lainaus päättyy ---

Tässä on ministeriön määräys mikä aika sitten siihen kiekkoon laitetaan:

--- Lainaus ---28 a §
Pysäköintikiekon käyttövelvollisuus

2 §
Saapumisajan merkitseminen

Saapumisajaksi on merkittävä pysäköinnin alkamista seuraava tasa- tai puolitunti, siitä riippuen kumpi ajankohta on aikaisempi.
--- Lainaus päättyy ---

vesako:
Klo kaheksikkoon olis pitäny
laittaa kiekkoon.

kimi:
Meilläpäin on kiekkopakko 6-26 arkisin, kiekolla 4 tunnin aika. Jos tullaan kotiin ja jätetään auto tuohon esim. 22.30 kiekkoajalla niin ei tasan tarvitse 24 jälkeen käydä siirtämässä autoa ja kiekkoa. Aamulla valvojan on käytettävä järkeä tuon suhteen.
Käytännössä sakottaa ei voi ennen klo 10 jos autossa on kiekko oli se laitettu mihin aikaan vaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View