Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Verkkokaupan (Jätkäsaari) P-hallissa rahastetaan..
trapper:
Ihan oikein et tuli lappu,mua ainakin vituttaa tollaset ku ei osaa pysäköidä ruutuun ja vie muidenkin paikat,pitäiskö autokoulussa opettaa pysäköidä ruutuun
Aakku:
Siis tuo vasemmanpuoleinen autoko?
Ihan oikein että sakottaa. Itse en kehtaisi noin jättää. :o
88k5:
Miksikö näin tein?
Juuri siksi, että naapurille jäi tilaa, mutta ennen kaikkea siksi, että vas. puolellani ei ole ruutua vaan kulma "joutomaata"; ei kulkua mihinkään (lukittu hätäpoistumistie), sähkökeskuksen pariovienkin eteen jäi ~4m tyhjää..
Kennelle haitaksi? - naapurille hyödyksi..
Taisinki tehdä aika synnin ku etupyärä ei ollu "laatikossa"
trapper:
Nää on juuri näitä pysäköintejä et onneksi itse sain parkkiin muilla ei niin väliä ja jos toi sun auto olis ollu tos ruudussa ni olis kyllä toi viereinenkin päässy siitä pois jos ei ihan tumpelo oo,noh ei tää oo niistä pahimmista päistä mitä oon nähnyt,sillä sun pysäköinti ei haittaa muita koska tossa ei ole ruutua toisella puolella,joten sillaikai ihan ok
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 9.01.2015 kello on 21:46 ---Juuri siksi, että naapurille jäi tilaa, mutta ennen kaikkea siksi, että vas. puolellani ei ole ruutua vaan kulma "joutomaata"; ei kulkua mihinkään (lukittu hätäpoistumistie), sähkökeskuksen pariovienkin eteen jäi ~4m tyhjää..
--- Lainaus päättyy ---
Läheskään aina pykälät ja terve maalaisjärki eivät kulje käsi kädessä - ja senhän arvaa kumpaa nämä Parkki Petet käyttää :-\
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta