Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Cabbyn kohtalo selviää tammikuussa

<< < (15/20) > >>

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 10.01.2015     kello on 20:05 ---
Sääli jos hyvä merkki katoaa, . . .   

Olisi hyvä jos Cabby saisi rahoittajan jos selviää konkurssitta. 
--- Lainaus päättyy ---

Sääli on sairautta ja konkurssi on hyvä mutta tulipaloa ei voita mikään, kysykää vaikka yrittäjiltä . . .

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 12.01.2015     kello on 15:43 ---Itse tulkitsisin asian toisin. Paikallaan "jumittavien" määrä kasvanut hieman ja liikkuvat siirtyvät matkailuajoneuvoihi n. Kuten mekin teimme. Matkailuautolla emme taasen ole montaa kertaa yöpyneet leirintäalueella koske ne eivät m-autolle tarjoa rahalle vastinetta.

--- Lainaus päättyy ---

Minusta ei voida tehdä sellaista yleistystä, etteivät matkailuautoilijat kaipaisia leirintäalueiden palveluita. Jotkut kaipaavat, toiset eivät. Meidän alueella vuosittain käyvistä vierailijoista yli puolet lienee matkailuautoilijoit a.

Ja myös vaunuilijoista löytyy puskaparkkeilijoita *nostaa käden pystyyn* mutta en tee tuosta itselleni mitään jyrkkää periaateasiaa. Mielialan mukaan mennään.

Catiska:
Juu, kuten mainitsinkin sen olevan vain oma tulkintani asiasta.

Mutta, kysäisen nyt kolmannen kerran, tietääkö kukaan keskustelun kohteena olevien kulkimien rakenteista ja millä alustoilla noita on viimeisen 10v aikana ollut tarjolla, siis integroituna?
Vai hylätäänkö tässä keskustelussa aihe ja keskustellaan pelkästään muusta?

Kaveri näet pohtii mauton hommaamista ja Cabby on häntä aina jotenkin pervosti viehättänyt... Jos menee konkkaan niin hankkimisessa on tietenkin omat riskinsä.

Laaga:
Eipä löydy Cabby.se m-autoja, mutta muistelen aikaisemmin löytyneen alkoviautoa kahta eri mallia. Integroitua ei muistini mukaan Cabby tehnyt.
http://www.husbilhusvagn.se/tester/husbilar/cabby-24-lb-halvintegrerat-med-nordiska-fortecken-601  löytyi näköjään myös puoli-integroitu.

tahko:
Kaikki ne mitkä minä olen nähnyt livenä (vm. n 2006-2008) ovat olleet Rellun alustalla ja puoli integroituja. Uretaani eristeillä kuten vaunut, ainakin nuo olivat (myyntipuheiden mukaan).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View