Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Cabbyn kohtalo selviää tammikuussa
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.01.2015 kello on 17:45 ---Ymmärsinkö nyt oikein, et viitsi limaista Polarin säiliötä tyhjentää
--- Lainaus päättyy ---
Tyhjentyy joka kerta,kun vaunulta lähdetään Thumb Ja lämmin vesi varaaja ;)
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 12.01.2015 kello on 17:48 --- Tyhjentyy joka kerta,kun vaunulta lähdetään Thumb Ja lämmin vesi varaaja ;)
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 12.01.2015 kello on 17:12 --- Jos vesistä kysyy ja kesät talvet vedet sisäällä,niin se on merkin vahvuus Thumb Eikä tartte tyhjennellä niitä limottunuita säiliöitä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
ok
ymmärrän :-\
99:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 10.01.2015 kello on 18:45 ---Koko viime talven ja kesän oli kippari caravaanissa 4-5 vuotta vanha cabby olisko ollut 620+ tai 650+ isolla perävessalla myynnissä, vaunu oli virheetön ja hintaa oli 16.000 €.
--- Lainaus päättyy ---
Varmaan sen takia ei mennyt kaupaksi kun tuota ei ilmeisesti ilmoiteltu missään. Ainakaan itse en törmännyt viime talvena tuohon vaikka katsoin suurennuslasilla kaikki 10-20te vaunut läpi, varsinkin perävessalla olevat, tai sitten siinä oli jotain joka pisti hylkimään joten ei jäänyt muistikuvaa.
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 12.01.2015 kello on 18:14 ---Varmaan sen takia ei mennyt kaupaksi kun tuota ei ilmeisesti ilmoiteltu missään. Ainakaan itse en törmännyt viime talvena tuohon vaikka katsoin suurennuslasilla kaikki 10-20te vaunut läpi, varsinkin perävessalla olevat, tai sitten siinä oli jotain joka pisti hylkimään joten ei jäänyt muistikuvaa.
--- Lainaus päättyy ---
Lienee ollut tästä vaunusta kysymys http://www.nettikaravaani.com/cabby/680/1404735
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 12.01.2015 kello on 18:14 ---Varmaan sen takia ei mennyt kaupaksi kun tuota ei ilmeisesti ilmoiteltu missään. Ainakaan itse en törmännyt viime talvena tuohon vaikka katsoin suurennuslasilla kaikki 10-20te vaunut läpi, varsinkin perävessalla olevat, tai sitten siinä oli jotain joka pisti hylkimään joten ei jäänyt muistikuvaa.
--- Lainaus päättyy ---
Oli se nettikaravaanissa myynnissä. Ihmettelin itsekkin samaa vaunua...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta