Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Cabbyn kohtalo selviää tammikuussa
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: 700 - 9.01.2015 kello on 19:47 --- Tuotteessa sinällään ei liene muuta vikaa, kuin se että se on liian kalliisti tehty. Esim korin valmistaminen maksaa liian paljon kilpailijoihin nähden.
--- Lainaus päättyy ---
Jos olisin vaunua ostamassa pitäisin tuota hyvänä mainospuheena. Voisi niitä (edit: tarkoitin vaunuja yleensä) kalliimmallakin tehdä, niin kestäisivät paremmin.
Ostaisin varmaan Cabbyn muutenkin. Mun mielestä toivomisen varaa on pohjaratkaisuissa, mieleistä en löytänyt, mutta eipä niitä paljoa taida lapsiperheet ostaakaan (tunnetulla poikkeuksella :) ), vaan varakkaat ja velattomat kuusikymppiset.
Cabbybäst:
Vai niin... Minusta on niin kivaa näin talvella tepastella vaunun katolla lumia pudottelemassa. Olen hyvin monesta muusta vaunusta kuullut, ettei ole katolle asiaa - kohdeltava hellästi kuin kipeetä *ittua. :)
virpimu76:
Minä taas ajattelin jotta sopis hyvin yhteen caddy+ cabby Thumb
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: 700 - 9.01.2015 kello on 19:47 ---Tuotteessa sinällään ei liene muuta vikaa, kuin se että se on liian kalliisti tehty. Esim korin valmistaminen maksaa liian paljon kilpailijoihin nähden. Myös markkinoinnissa on ollut runsaasti toivomisen varaa.
--- Lainaus päättyy ---
Falconin kanssa kävin täsmälleen samoin, tuote oli jopa ylivertainen muihin siihen aikaisiin verrattuna. Suomessa Alavudella tehty täysin lujitemuovikorinen täysintegroitu Falcon matkailuauto Näitä valmistettu 1988-1992 22 kpl. Ei ollut ainuttakaan puunrimaa korissa.
http://youtu.be/wynZBQ0_SfY
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Cabbybäst - 9.01.2015 kello on 19:58 ---Vai niin... Minusta on niin kivaa näin talvella tepastella vaunun katolla lumia pudottelemassa. Olen hyvin monesta muusta vaunusta kuullut, ettei ole katolle asiaa - kohdeltava hellästi kuin kipeetä *ittua. :)
--- Lainaus päättyy ---
Voin tulla 135kg elonpainoni kanssa sen cabbyn katolle, jonka jälkeen siellä on takuulla vähintään painautumia pellissä. Jokainen tietty kohtelee vaunuaan miten haluaa, mutta oman vaununi katolle en kyllä kiipeäisi...
Cabbyn laadusta minulla ei ole kokemusta, mutta tämän toisen kalliin pohjoismaalaisen vika on suhteettoman kallis hinta, ja hintaan suhteutettuna huono laatu. Kallis hinta on nykyään muutenkin huono myyntiargumentti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta