Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Karavaanarin TV :t 12/ 230v

<< < (25/53) > >>

Jepukka:
Nyt menee ohi aiheen, mutta miksikö sanotaan semmoista adapteria millä saadaan normi tv-töpseli muutettua kannettavan tietokoneen tv-tikun pikkuliittiimeen sopivaksi? ja onko semmosia edes olemassa?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Tunari - 23.06.2013     kello on 20:26 ---Ettei mennä ihan ohi aiheen...
Pienivirtainen tv haussa akun perään.
Onku tuolla oleva thompsonin 24" mistään kotoisin?
http://www.aurinkopaneelit.info/tuotteet-tarvikkeet/televisiot
Nyky grundigi 19" imee noin 40W ja tuon pitäisi muka toimia jo puolella sitä?

--- Lainaus päättyy ---

Tuon tehon alle ei varmaan mene mikään....   :o

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 23.06.2013     kello on 20:29 ---Nyt menee ohi aiheen, mutta miksikö sanotaan semmoista adapteria millä saadaan normi tv-töpseli muutettua kannettavan tietokoneen tv-tikun pikkuliittiimeen sopivaksi? ja onko semmosia edes olemassa?

--- Lainaus päättyy ---

On niitä, eikös sen tikun mukana tullut?  Olen noissa nähnyt ihan vakio 'mono' pistokkeen, sopivan adapterin voi kolvata vaikka itse, jos ei valmista löydä.

Jepukka:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 23.06.2013     kello on 20:37 ---On niitä, eikös sen tikun mukana tullut?  Olen noissa nähnyt ihan vakio 'mono' pistokkeen, sopivan adapterin voi kolvata vaikka itse, jos ei valmista löydä.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tullut tikun mukana. Hyvässä kentässä toimii hyvin, mutta monasti auton alumiini taitaa vähän häiritä. Tikku oli honkkarin 5,95 tarjoustikku.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepukka - 23.06.2013     kello on 20:39 ---monasti auton alumiini taitaa vähän häiritä.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös katto jo järjestään ole lasikuituinen eikä alumiininen ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View