Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi
Hobby 650 ilmastointi??
Beedro:
Minä annan kanssa ääneni tuolle Dometicin lattiamallille. Nykyisessä vaunussa on tuo ja putkitettuna jakaa viilennyksen ilman vedon tunnetta ympäri vaunua. Itse en enää ottaisi kattomallia juuri vedon tunteen ja korkeamman äänen takia.
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 6.01.2015 kello on 20:05 --- Mites suksi poksit matkailu autossa,mieti mitä kirjotat!
--- Lainaus päättyy ---
No onko suksipoksi kattoluukun aukossa hytkymässä? ::) Ihan eri asia.
Edit: jahas, tääl oli jo seuraallakin sivulla puitu asiaa. No, olkoon omakin kommentti seassa.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: 560FMK - 6.01.2015 kello on 21:30 ---No onko suksipoksi kattoluukun aukossa hytkymässä? ::) Ihan eri asia.
Edit: jahas, tääl oli jo seuraallakin sivulla puitu asiaa. No, olkoon omakin kommentti seassa.
--- Lainaus päättyy ---
Se hytkyy ajaessa,ja katto kaiteet kiini kulkimessa!
Catiska:
Se mitään hytky... Kulkineen kattokaiteet on tarkoitettu tuohon ja rakenne tukevampi muutenkin. Ja mitä tuolla on merkitystä aiheen kysyjälle?? Joutavaa vänkäystä kuten yleensäkin.
Petrooli:
Totuus on, että ilmastointi ei ole äänetön muualla kuin Tikkakoskella. Entisessä vaunussa minulla oli Dometicin ilmastointi katolla ja se piti hirveää ääntä. Äänen sieti siten, että jäähdytti vaunun viileäksi ja sammutti sen ennen nukkumaan menoa.
Minulla oli 2,5 m leveä vaunu, jonka keskellä kattoa oli ilmastointilaite. Vesi seisoi aina keskellä kattoa, koska se oli keskeltä notkolla. Ilmastointilaite ei ainakaan parantanut tilannetta. Onhan sille jonkinlainen reikä tehty keskelle kattoa ja painaahan se jotain. Varmasti katto olisi tukevampi ilman sitä ilmastointilaitetta .
Nykyisessä vaunussa ei ole ilmastointia eikä tule. Ei ainakaan kattomallista. Päivällä sitä ei tarvitse, kun ei vaunussa viitsi olla sisällä, silloin kun ilmastointi hurisee. Vaunu viilenee illalla auringon laskun jälkeen luonnostaan.
Lattiamallisesta ilmastoinnista minulla ei ole kokemusta, joten en ota siihen kantaa. Jotkuthan on asentanut vaunuun noita halpoja irtoviilentimiäkin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta