Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

240/12 voltin järjestelmät

<< < (3/6) > >>

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  4.01.2015     kello on 18:48 ---Vanhemman mallisissa Dometikeissa on kytkin itse muuntajassa.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä niistä on/off tyyppinen kytkin löytyy. Mutta kun hobbyissä tuon ikäisissä myös se vaihtokytkinkin on (akku tehdas varusteena)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko -  4.01.2015     kello on 18:59 ---Kyllä niistä on/off tyyppinen kytkin löytyy. Mutta kun hobbyissä tuon ikäisissä myös se vaihtokytkinkin on (akku tehdas varusteena)

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä tieto, en vaan ole itse moiseen törmännyt. Thumb

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  4.01.2015     kello on 19:01 ---Hyvä tieto, en vaan ole itse moiseen törmännyt. Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kun seuraavan kerran menet Hobbyyn vm. noin 2004-2006 joihin tilattu akku tehtaalta, niin vaatekaapista löytyy musta tai ruskea Berker kytkin.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tahko -  4.01.2015     kello on 19:09 ---Kun seuraavan kerran menet Hobbyyn vm. noin 2004-2006 joihin tilattu akku tehtaalta, niin vaatekaapista löytyy musta tai ruskea Berker kytkin.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos tahko. ;)

Campvani:
Aloitin tämän aiheen,
jatkoa:
oven pielessä on "pääkytkin" 12 voltin virralle eli siitä pimenee kaikki lamput ja puhaltimet ja vesihanat. Mikä lie koko kytkimen pointti - kai, että varmasti kaikki akkua kuluttavat saa pois tyhjentämästä akkua?
Vaatekaapissa on käsittääkseni vain 220 voltin laitteet.
Testailtavaksi jäänee, miksei virta voi 12 volttisena kulkea ohi tyhjän akun?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View