Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Peruutustutka jälkiasennus.

<< < (4/6) > >>

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  4.01.2015     kello on 23:15 ---  Eipä taida kellään olla kokemusta noista aloituksessa mainituista halppis tuotteista. Bossilaiset jos laittais, niistä tulisi kalliimmat kuin meikäläisen veturin todennäköinen myyntiarvo on. Oon kyllä todennut muutaman kerran, että noissa halpis tuotteissa menee joka sentti haaskoon, mutta ei ihan aina.

--- Lainaus päättyy ---

Minä laitoin kurakelien ja pakkasten rikkoman peruutustutkan tilalle linkin tutkaa vastaavanlaisen 6 vuotta sitten.
http://www.jj-tuonti.com/peruutustutkasarja-anturilla-numeronaytolla-varastossa-p-1871.html

En ole tyytyväinen tutkan lyhyeen hälytys etäisyyteen. Joutuu melkein ryömimällä peruuttamaan, jos aikoo ehtiä pysäyttämään ennen estettä hälytyksen tullessa. Muutenkin tutkan herkkyydessä on paljon toivomisen varaa. En suosittele.

Mielestäni tutkan pitää hälyttää vähintään 2 m ennen estettä. Mieluummin jo kauempaa antaa ennakkovaroitus. Kuten aikaisemmian omistajan autoon
asentama tutka teki. Siinä vain tunnistimet olivat sen malliset, että loska  pääsi tunkeutumaan tunnistimeen ja jäätyminen täydensi tuhon lopullisesti.

hkellokumpu:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  4.01.2015     kello on 23:15 ---  Eipä taida kellään olla kokemusta noista aloituksessa mainituista halppis tuotteista. Bossilaiset jos laittais, niistä tulisi kalliimmat kuin meikäläisen veturin todennäköinen myyntiarvo on. Oon kyllä todennut muutaman kerran, että noissa halpis tuotteissa menee joka sentti haaskoon, mutta ei ihan aina.

--- Lainaus päättyy ---
Ompahan paljonkin kokemuksia noista halpis laitteista,tosin ei parkkitutkista.On tullut säästöön melko paljon Eurroja,käytännössä kiinasta tuotetut "halpis" laitteet pelanneet suorastaan ällistyttävän hyvin/luotettavasti näissäkin  pohjois-suomen suorastaan "ylihaastavissa olosuhteissa"
 Mitä taas boshiin tulee niin sen merkki stamppättynä laitteen kylkeen nostaa hinnan moninkertaiseksi ainakin suomessa.Mersun parkkitutkia viimeksi korjauttaneena,vieressä istui kaveri jolla oli saksasta tilattuna pussillinen niitä.Hinta 30/kpl,viereisetä varastosta 90/kpl.Ei ollut Boschin merkkiä,vaan hyvin toimi boschin muiden laitteiden kanssa.

Yrjö:
 ^ Kyllä mulle on osunut noita halpoja tuotteita, joissa vähä raha on mennyt täysin haaskoon. Niissähän noi laatuerot on kovin suuret, että tuurin peliä.
   Poika toi töistään uuden infrapuna lämpömittarin minulle lainaan. Siinä kanssa patteri on ainoa käyttökelpoinen osa, kun mittasin kiehuvaa vesikattilaa eri puolilta, näytti 60-70 astetta. Lumihyhmäisessä kattilassa päästiin muutaman asteen päähän 0:sta, hiukan hymyilytti kun lukematarkkuus on kuitenkin 0.1 astetta. :D :D

Yrjö:
  Naapurin poika takavuosin usein kyseli minulta autoremonttiin liittyviä kysymyksiä, vielä silloinkin kun oli oma autokorjaamo ollut vuosia, vaikka en minä autoista juuri mitään tiedä.Muutamaan vuoteen ei oo enää kysynyt mitään, siitä päätellen tietää joka asiasta minua enemmän. :D :D
  Kysyin kantaa noihin halppis peruutustutkiin, hänellä oli pelkästään huonoja kokemuksia.Erästä kamera merkkiä hän on asentanut 4 v., ei vielä ole tullut huonoa palautetta. Se on Suomalaisen tukun myymä, merkkiä en muista? Jos sen valitsen, saan tarvitessa apua asennukseen, varmaan mahdolliset takuuremontitkin hoituu paremmin Suomen kielellä?
  Eikä ole kovin kalliitkaan, jos myyn Opelin jää ehkä vielä rahhaakin. :laugh:  ;D

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö -  6.01.2015     kello on 11:22 --- ^ Kyllä mulle on osunut noita halpoja tuotteita, joissa vähä raha on mennyt täysin haaskoon. Niissähän noi laatuerot on kovin suuret, että tuurin peliä.
   Poika toi töistään uuden infrapuna lämpömittarin minulle lainaan. Siinä kanssa patteri on ainoa käyttökelpoinen osa, kun mittasin kiehuvaa vesikattilaa eri puolilta, näytti 60-70 astetta. Lumihyhmäisessä kattilassa päästiin muutaman asteen päähän 0:sta, hiukan hymyilytti kun lukematarkkuus on kuitenkin 0.1 astetta. :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Varmaan mittarissakin on ollut mittausvirhettä mutta tällä kertaa enemmän käyttäjässä. Ko kapineilla pitää emissiivisyyskerroi nta muuttaa sen mukaan minkälaisesta materiaalista lämpötilaa mitataan, muuten tulokset ovat em mukaiset.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View