Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tipaton tammikuu
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 31.12.2014 kello on 12:40 ---Juon jo 3l päivässä :D miel.heti aamusella,,muut pitäkööt tipallisensa//tipattomansa kuin tykkäävät Thumb...itse en aio osallistua tähänkään rallatukseen... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä! Thumb Thumb Thumb
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 31.12.2014 kello on 09:12 ---On se jännä taas katsoa koottuja selityksiä. Aika monelle käy että ei pysty, ei kykene. Joku kynämies voisi kirjoittaa kirjan näistä selityksistä. Toivottavasti kaikki vastaavat tähän osioon. Thumb :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Kerro nhyt miksi pitäisi osallistua. Voin hyvin ja alkoholi ei ole ongelma, ei sen juominen ja juomisen jättäminen pariin annokseen.
Makeislakko olisi minulle luultavasti paljon parempi vaihtoehto, suklaata varsinkin popsin aivan liikaa. Sokeria en juuroi muuten käytä.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 31.12.2014 kello on 13:36 ---Kerro nhyt miksi pitäisi osallistua. Voin hyvin ja alkoholi ei ole ongelma, ei sen juominen ja juomisen jättäminen pariin annokseen.
Makeislakko olisi minulle luultavasti paljon parempi vaihtoehto, suklaata varsinkin popsin aivan liikaa. Sokeria en juuroi muuten käytä.
--- Lainaus päättyy ---
Sama kiinnostaisi minuakin - onko alkoholi ongelma, jos sitä pitää erikseen lakottaa?
Tuo vedenjuonti on minulle oikeasti ongelma eli en normaaleina työpäivinä juo riittävästi vettä - jospa tuon erityiskuukauden aikana saisin asiaa parannettua ja juomisesta ihan tavan ;D
Teukka-74:
Liian monesti seurannut sivusta tipattoman tammikuun viettäjiä, jotka imee sit
kaksin käsin viinaa kun kahleet on irti.
Ei kiitos. Väkeviä ei ennen maaliskuuta mutta muuten mennään normitahdilla Thumb
Petrooli:
En oikein ymmärrä kenelle nämä tipattomat tammikuut on tarkoitettu. Niille joille alkoholi ei ole ongelma, on yks ja sama missä kuussa sitä alkoholia nauttii tai on nauttimatta. Alkoholistille tuollainen tipaton tammikuu on vain lupaus siitä, että helmikuusta alkaen "sankarauus" palkitaan ja saa ryystää entistä kovemmin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta