Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Yleistä asiaa
winemaker:
Mites nyt Hirvensalmen suuri poika nyt noin. Josko käden hikoisuuteen vaikutti rapula.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 30.12.2014 kello on 17:02 ---En tiedä olenko väärässä, minusta sellainen "kapakalamainen" löysä kädenojennus ei oikein toimi. Tai toimii, mutta toimii ojentajaansa vastaan. Näin se ainakin yleensä mielletään.
Jokainen tietysti kättelee oman tyylinsä mukaisesti, saattaahan olla kyse vaikkapa sairaudesta tms. sitä vastapuoli ei tietenkään voi tietää kättelytilanteessa. Myöhemmin keskustellessa asia saattaa selvitä. Eikä asiasta voikkaan tehdä yksiselitteisiä johtopäätöksiä.
Toisaalta taas liiallinen voimankäyttö kättelytilanteessa saattaa tuntua epämiellyttävältä, jopa tuottaa tuskaa käteltävälle. Itse emme asiaa aina pane merkille. Olen pyrkinyt huomioimaan asian ja keskitynkin erityisen huolellisesti jokaiseen kättelytilanteeseen nykyisin. Itselläni kun tämä vaiva on.
Kättelytilanne on muuuten loistava ja erinomainen tilanne analysoida käteltävää.
Katsoa, miten kantti käteltävällä pitää, kestääkö silmäkontakti, onko kiire pois tilanteesta jne. Itse nautin kättelytilanteista niiden ainukertaisuuden vuoksi. Kun kättely on tehty ja tilanne lauennut, sekin mahdollisuus siitä ja siitä ihmisestä on tehty.
Jälkiarviointi on vain jäljellä, siitä ehkä lisää jatkossa.
--- Lainaus päättyy ---
Mielestäni meidän kättely sujui aivan hyvin :)
Sitten pitää vielä kommentoida Hauhon tekstiin, että nykyisin kirjoitan henkilön nimen paperille, jotta muistan hänen nimensä vielä myös seuraavana päivänä. Auttaa muistamaan ihmisten nimiä kun tapaa päivittäin uusia ihmisiä kokouksissa.
Se on jännä juttu tuo kasvo ja nimi muisti. Minä muistan kasvot, jos vain vilaukselta jossakin näen ja muistan missä ja koska olen kasvot nähnyt, mutta auta-armias jos pitää tämän sattumalta tavatun ihmisen nimi muistaa, niin ei mitään jakoa, ohi menee, jos ei ole sitä kirjoittanut paperille.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 30.12.2014 kello on 18:44 ---Mites nyt Hirvensalmen suuri poika nyt noin. Josko käden hikoisuuteen vaikutti rapula.
--- Lainaus päättyy ---
Saattaa olla. Tilaisuuden julkisen osuuden jälkeen hänen katseensa osui pöytään, jossa oli oluita. Silloin lensi risut ja männynkävyt edestä hänen kiirehtiessään määränpäähän.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 30.12.2014 kello on 18:44 --- Josko käden hikoisuuteen vaikutti rapula.
--- Lainaus päättyy ---
Meinaatkos jotta ois joskus kerenny tulla. :-\
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 30.12.2014 kello on 19:04 ---Meinaatkos jotta ois joskus kerenny tulla. :-\
--- Lainaus päättyy ---
Eipä tainnut ehtiä tuollakaan kerralla. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta