Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Yleistä asiaa

<< < (3/7) > >>

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 30.12.2014     kello on 10:01 ---Tai kerro nyt joku muu mukava tapa, jolla voisi lähestyä ja luoda jonkin sorttista luottamusta ihmiseen, jota ei ole koskaan aikaisemmin tavannutkaan ja kuitenkin seuraavat 30 minuuttia pitäisi hänen kanssaan kahdestaan viettää 10-100cm päässä toisistaan. Lupaan ottaa käyttöön jos oikein hyvän tavan esität.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tuossa ajassa mitään luottamusta rakenneta. Ei ainakaan millään kulttuurisilla riiteillä. Pikemminkin on niin, että lujalla kädenpuristuksella ja silmiin toljottamisella yritetään kompensoida rehellisyyden puutetta. Oman kokemukseni perusteella pahimmat rosvot ovat juuri niitä parhaimpia kättelijöitä. Arka pälyilijä, joka välttelee kättelyä on harvemmin paha ihminen.

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 30.12.2014     kello on 10:06 ---^Kyllä miesten halailu ei kiinosta, toki nuoria moderneja naisia vois halailla pidempäänkin.

--- Lainaus päättyy ---
Ja tuollaisia naisia ovat alle kuusikymppiset  :D

Halasin appiukkoa (>80v), mutta ei se vaan kuollut.  8)
Ja poikaa. Se puristi vastaan niin että meinasin kuolla  :)

Vaan kärttyisää Muumuupapaa en uskaltaisi halata  :blank: 

eura665:
Kyllä kättely kuuluu tapoihin kun ensimmäistä kertaa esmes tullaan uuteen työyhteisöön, meille tuli ennen joulua uusi autokuski työmaalle siirto-ajoon. Ei ole itteään millään lailla esitellyt, hiihtäjäksi me sitä alettiin lällärissä kutsua ja ihan niin kauan seuraa tuo nimi kunnes osaa edes nimensä kertoa.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 30.12.2014     kello on 10:21 ---Kyllä kättely kuuluu tapoihin kun ensimmäistä kertaa esmes tullaan uuteen työyhteisöön, meille tuli ennen joulua uusi autokuski työmaalle siirto-ajoon. Ei ole itteään millään lailla esitellyt, hiihtäjäksi me sitä alettiin lällärissä kutsua ja ihan niin kauan seuraa tuo nimi kunnes osaa edes nimensä kertoa.

--- Lainaus päättyy ---

Kummallinen juttu tämä nimen kertominen. Työni puolesta olen hyvin paljon erilaisten ihmisten kanssa jatkuvasti tekemisissä, monella eri tavalla. Jostain kumman syystä noin 20-v ja nuoremmat eivät osaa omaa nimeä sanoa. Minulle soitetaan, laitetaan tekstiviestiä, sähköposteja ym eikä kerrota nimeä.

Kaikista rasittavinta on se, että tulee sähköposti, jossa ei ole otsikkoa eikä nimeä, ja sähköposti on qwsc23@luukku.com lähetty ja se posti voi olla lähettäjän kannalta hyvin henkilökohtainen. Vastaa nyt sitten siihen jotain.

Ja minulle ei tule sähköposteja kuin 20 tunnissa.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 30.12.2014     kello on 11:40 ---Kummallinen juttu tämä nimen kertominen. Työni puolesta olen hyvin paljon erilaisten ihmisten kanssa jatkuvasti tekemisissä, monella eri tavalla. Jostain kumman syystä noin 20-v ja nuoremmat eivät osaa omaa nimeä sanoa. Minulle soitetaan, laitetaan tekstiviestiä, sähköposteja ym eikä kerrota nimeä.

Kaikista rasittavinta on se, että tulee sähköposti, jossa ei ole otsikkoa eikä nimeä, ja sähköposti on qwsc23@luukku.com lähetty ja se posti voi olla lähettäjän kannalta hyvin henkilökohtainen. Vastaa nyt sitten siihen jotain.

Ja minulle ei tule sähköposteja kuin 20 tunnissa.

--- Lainaus päättyy ---

Tuohan on helppoa vastata - "Anteeksi, Kukahan mahtaa olla asialla?"

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View