Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Hankin siirtokesämökin perheellemme...
Jalluv:
Ostin tuossa matkaajan 9404 x3 vaunun -90. Ei mulla valittamista. Ihan muksujen vuoksi tollanen liki 8x2,30 metrinen lastenosastolla. Tenavat tykkäsi kerrosvuoteista :D Hiukan siihen ikäluokkaan tietysti piti alkaa tekemään sitä ja tätä. Ensin massailin kaikki saumat. Laiton 2470 primukseen kipinäsytkät samalla kuin putsasin pannun ja vaihdoin vesitermostaatin. Pannu hiljainen kuin hiiren pieru rempan jälkeen, koko setti maksoi 130€. Iso jääkaappi vakiona. Kaasu-uuni, suihku. Verrattuna vanhaan ikäloppuun lmc lahokkaaseen, olo on kuin keisarilla tilojen ja olojen puolesta. Uusi talvi- etuteltta kaupan mukana. 320*240 kaasulämmityksellä piisaa mainiosti. Pikkanen pylväspingviini jäähdytykseen kesähelteille. 6 makuupaikkaa. Raikasvesipuolen paineenpitopumppu pitää vaihtaa, no 105 euroa ei enää tunnu missään. Koko setti maksoi 4500....ostamineni varaosineen. Plus tietysti vetokeikan bensat hakiessa, satanen. Mä olen aika tyytyväinen hinta-laatu suhteeseen. Melkoinen tilaihme verrattuna munsterlandin lahoon rantavessakoppiin verrattuna. Kausipaikalla Kemiössä kauniissa paikassa. Viime yönä ihastelin sen paikan rauhaa. Ei ketään muuta paikalla. Luonnon keskellä on ilo rauhoittua.
Weicco:
Onnittelut mieluisesta hankinnasta.
virpimu76:
Iloisia :D ja varsin viihtyisiä :laugh: hetkiä koko poppoollenne uuvessa vaunussa.. Thumb
Turhan Höpöttäjä:
Ee muuta kun naatiskelemaan. Thumb
Yrjö:
Onnea hankinnan johdosta. :D Riitävän hyvän ei tarvii maksaa maltaita. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta