Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
SONERA nurin koko suomessa
K.E.V:
Olen yrittänyt muutamille soittaa ja nopea varattu tulee vastaukseksi
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1418697865594.html?pos=ok-nln
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.12.2014 kello on 11:42 ---Olen yrittänyt muutamille soittaa ja nopea varattu tulee vastaukseksi
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1418697865594.html?pos=ok-nln
--- Lainaus päättyy ---
Jälleen kerran taitaa olla enempi etelä-Suomen ongelma, itse kokeilin myös vaimokullalle soittaa niin avot, onnistui ihan heti.
Välillä tuntuu näissä uutisoinnissa sama kuin säätiedotuksessa kesällä konsanaan. "Suomessa matalapaine" niin varmaan onkin siellä meren ääressä ja mitä on savossa, AURINKOA. ;D ;D
kimi:
Joo huomasin
Muutaman asian olin sopinut täksi aamuksi ja sitten tuo puhelin ei ottanut toimiakseen. Nyt puhelin näyttää jo että verkkoa on, mutta ei se vieläkään toimi
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.12.2014 kello on 11:45 ---Jälleen kerran taitaa olla enempi etelä-Suomen ongelma, itse kokeilin myös vaimokullalle soittaa niin avot, onnistui ihan heti.
Välillä tuntuu näissä uutisoinnissa sama kuin säätiedotuksessa kesällä konsanaan. "Suomessa matalapaine" niin varmaan onkin siellä meren ääressä ja mitä on savossa, AURINKOA. ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä
--- Lainaus ---Sonera on tiedottanut asiakkailleen Twitterissä, että 2G- ja 3G-verkoissa on yleistä vikaa, jota korjataan parhaillaan.
4G-verkossa yhteyksien pitäisi Soneran mukaan toimia kunnolla.
– 2G- ja 3G-verkossa on ongelmia puheluiden yhdistämisessä. Valtakunnallinen häiriö, 4G-verkko toimii. Vikaa selvitellään parhaillaan, Timo Saxen Soneran viestinnästä kertoo Ilta-Sanomille sähköpostitse.
--- Lainaus päättyy ---
ihaa:
Joo, kyllä luin tuon iltasanomien jutun mutta ei vaan täällä Iisalmessa juuri nyt tunnu tuo ongelma koskevan ketään, (siis työkavereitten Soneran verkossa olevia puhelimia tarkoitan) täällä sisällä ei 4G pelaa niin läpi pääsee juurikin noilla 3G yhteyksillä.
Ja ei olisi eka kerta että "valtakunnallinen" tarkoittaisi oikeasti aina koko Suomea.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta