Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Tärkeän äärellä.... Asuntovaunun peruutusavustin.

<< < (19/20) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: jva61 - 18.12.2014     kello on 14:22 ---eikös se pimmeri ollu lisäksi ressun alla piilossa ettei naapurit tulisi kateellisiksi ;D

--- Lainaus päättyy ---

Hmmm oonkos sen maininnu ::) vaan ko arvasit...noh ressun allahan se tuo evil nro.1 Thumb ollu jo muuan vuuen he he :D
Harmi seisoo ilman suurempaa suojaa..sen jos kesäksi ajoon sais ;D
Nii ja naapurin rva on vannoutunut saabisti ja onhan noilla tuo mesekin...toisel puolel on opel mies ::)

Piti ressuttaa ko kesäsin tuli nuorii miehii osteleen evilii,,enkä myy sitä never ever

Arska:
Hitsi kun tuo lukihäiriö vaivaa,luen joka kerta tuon otsakkeen että peruutus savustin,ekalla kerralla oikein ihmettelin että mikäs härveli se semmoinen savustin on.

Sent from my iPad using Tapatalk

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 18.12.2014     kello on 15:34 ---Hitsi kun tuo lukihäiriö vaivaa,luen joka kerta tuon otsakkeen että peruutus savustin,ekalla kerralla oikein ihmettelin että mikäs härveli se semmoinen savustin on.

Sent from my iPad using Tapatalk

--- Lainaus päättyy ---

mulla tuot samaa vik-kaa vik-kaa
ja pahasti
lukee mitä vaan
niin pitää ne kolmesti lukea ja ta-va-ta
jotta tajuu lukeemsa  Thumb

mutta kiva naapuri virpillä  Thumb
mä kans olen niin rakastunut suobbiini  :-*

virpimu76:
Se rva tietää ett on muuten turvallinen kaara..tuop saabbi,,ja ei oop tumppula muija..siel tuo hitsailee ja maalaa auton korjaa a-vaunun seinät jos tarvetta..ompelee vaatteet lapsenlapsille..juu ja toi rvan kasvimaa...kyll olis meijän kanaset mielellään sill tonkimassa ;D
Se o hjyvä ko kun appuu tarvii nii kysäsee vaan naapurin rvan mielenpiteen Thumb
Nää on mukava pariskunta :D

sipu:
kyllä vaan 
hyvät naapurit on kultaakin kaaliimmat  :-*
meillä kans yks aviopari esm. kaupoissa
missä vaimo on auto, remontti ym osastoilla
ja mies kukka ja sisustus sekä ruoka osastoilla  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View