Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Tärkeän äärellä.... Asuntovaunun peruutusavustin.

<< < (9/20) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 16.12.2014     kello on 17:30 ---Huono on kuski jos ei turisti paikkaan asunto-autolla pääse, kun niihin menee yleensä iso turistibussit.
Harvemmin eifel-tornin juurella vaunuja näkyy, mutta joka päivä asunto-autoja. Ja niitä turistibusseja. ;)

--- Lainaus päättyy ---
No et sitten ole sivummassa käynytkään. Kyllä tuolla idemmässä oli monia paikkoja mihin ei asiaa, ainakaan sinun kokoisella, retkiautoilla kylläkin. Ja moniin mihin pääsee ihan ajamaan, sieltä ei löydy parkkipaikkaa kilometrien säteeltä.
Ottaen huomioon kauppakeskusten parkkiporteilla olevat puomit , korkeus 2-2,2 metriä.
Ei kaikki reissaaminen ole pelkkää isokaupunki touhua.
Itse en kyllä lähtisi johonkin Eiffel tornille kulkimella oli se sitten veto tai asuntoauto. Paljon vapaampaa mennä julkisilla.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.12.2014     kello on 19:28 ---No et sitten ole sivummassa käynytkään. Kyllä tuolla idemmässä oli monia paikkoja mihin ei asiaa, ainakaan sinun kokoisella, retkiautoilla kylläkin. Ja moniin mihin pääsee ihan ajamaan, sieltä ei löydy parkkipaikkaa kilometrien säteeltä.
Ottaen huomioon kauppakeskusten parkkiporteilla olevat puomit , korkeus 2-2,2 metriä.
Ei kaikki reissaaminen ole pelkkää isokaupunki touhua.
Itse en kyllä lähtisi johonkin Eiffel tornille kulkimella oli se sitten veto tai asuntoauto. Paljon vapaampaa mennä julkisilla.

--- Lainaus päättyy ---
Säästää luontoa ja vähentää ruuhkia julkinen liikenne Thumb

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 16.12.2014     kello on 20:10 --- Säästää luontoa ja vähentää ruuhkia julkinen liikenne Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Älä nyt Diplomaatti suotta myönteile.....olen aivan varma ettet käytä itse julkisia vaan aina ajat itse autolla sinne minne tarvitset mennä. Ja tuollainen julkisten käyttö ei oikein kuulosta karavaanarismiin kuuluvaksi, jeps...en ole ikinä julkista ulkomailla käyttänyt mutta enpä ole paljoa ulkomailla käynytkään joten enpä paljoa sitten tiedä käyttäisinkö vai jättäisinkö käyttämättä.  ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.12.2014     kello on 20:17 ---Älä nyt Diplomaatti suotta myönteile.....olen aivan varma ettet käytä itse julkisia vaan aina ajat itse autolla sinne minne tarvitset mennä. Ja tuollainen julkisten käyttö ei oikein kuulosta karavaanarismiin kuuluvaksi, jeps...en ole ikinä julkista ulkomailla käyttänyt mutta enpä ole paljoa ulkomailla käynytkään joten enpä paljoa sitten tiedä käyttäisinkö vai jättäisinkö käyttämättä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
En myöntelekkään enkä mielistele olevan todennut sen kun ulkomaille ajoin tilausajoja ;) :D Sama se oli hesassa,kun olisivat käyttäneet julkisia,niin ei tartis ruuhkissa jonottaa ja kiroilla,ja sieläkin meni 4V :D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 16.12.2014     kello on 11:44 ---...ilman kolhuja vaikka välillä pitänyt hyppiä ohjaamosta katsomassa miten menee kun peileistä ei näkynyt ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä. Tyrmäät peruutusavustimen, kun on ihan hyvä hyppiä autosta kattomassa, mutta seuraavissa viesteissä vannot mukavuuden nimeen.

Mukavuuttahan se olisi tuollainen peruutusavustinkin.

Ee kannata tyrmätä uusia härpäkkeitä, hyvistä sellaisista tulee aikanaan vakiovarusteita.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View