Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Tärkeän äärellä.... Asuntovaunun peruutusavustin.
james_III:
Nopeasti luettuna peruutussavustin eli ettäkömitäköhä ??? ??? Mutta juu, mulla on jo vaikka ei vaunua olekaan, siinä apukuskin penkillä :)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Janos - 16.12.2014 kello on 11:48 ---Osa ihmisistä on toki niin täydellisiä, etteivät tarvitse mitään avustimia... :o Tosin olen kuullut, että jotkut eivät osaa käyttää vaihteita ja kytkintä, ainakin vaihdeavustimen, eli automaattivaihteist on suosiosta päätellen ;D
Itse otan kaikki avustimet ilolla vastaan.
--- Lainaus päättyy ---
Automaatti on mukava , navi myös , mulla on veturissa kaikki muutkin mausteet. Paku on kyllä manuaalilla.
En vaan ymmärrä jos joku ei osaa peruuttaa siitä tarttee alkaa muille nipottamaan?
Edit: Tuonhan voi ajatella niinkin:
Avuttomille tehty ja he vaivansa peittääkseen haluavat muittenkin käyttävän kaikki laitteet etteivät erotu joukosta :P
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: james_III - 16.12.2014 kello on 11:55 ---Nopeasti luettuna peruutussavustin eli ettäkömitäköhä ??? ??? Mutta juu, mulla on jo vaikka ei vaunua olekaan, siinä apukuskin penkillä :)
--- Lainaus päättyy ---
Täälä kanssa vänkärin puolella,mutta itse kyllä käyn katsomassa mielummin,niin tietää heti mitä tarttee tehrä ;) :D
hkellokumpu:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 16.12.2014 kello on 11:32 ---Mitenkähän ilman tuota on pärjännyt, varmaan uusavuttomille tuo ....
--- Lainaus päättyy ---
No joo myönnään toki sitä olevani.Noin 45v kokemuksella,myöskin pitkin eurooppa risteilleenä,ei ainokaan auto välttynyt vetokoukun kolhuilta.
Sensijaan nytkin mökkitiellä pakkiautomatiikka ilmoittelee tuon tuostakin että tuossa olisi hyvä parkkipaikka,myöskin sillä "toisella" puolella,en ole sen neuvoja hyödyntänyt.Kas kun kummallakin puolella tietä on noin metrin syvyinen oja.
"Masi":
Taitaa kaikki automaatit olla, oli ne vaihde taui peruutus tai navigointi, uss avuttomille tuolla logiikalla että joku niistä on avuttomille, kun kaikki ne on tehty helpottamaan. Eli onko KEV avuton kun on automaatti ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta