Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Romuautolla 1 500 euron lisäalennus uudesta autosta
tsahkali:
Hesarissa oli paljon parempi idea: Valtio kun tukisi käytettyjen tuontia, niin autokanta uudistuisi ja saksalaiset maksaisivat ne kalleimmat kilometrit....
;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 16.12.2014 kello on 08:16 ---
Volvo V70 D3 päästöt 119g ja Volvo V70 D4 myös automaatti jää alle 120 g.
BMW 520 D päästöt 114g
M-B E 200 ja 220 diesel molemmat automaattina alle 120 g
Onhan näitä.
--- Lainaus päättyy ---
Niin , mutt noita ei varaa ostaa , tämä alennuskampanja on suunniteltu tosi rikkaille , tai sitten harmaan muovilaatikon ostajalle millä ei voi vetää.
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 16.12.2014 kello on 08:34 ---Eikö "1,800 kg vetokapasiteetti (jarrulinen perävaunu)" ja "Yli 280 hevosvoimaa ja jopa 640 Nm vääntö" riitä Polarille?
"1,8 litraa/100 km (yhdistetty kulutus päästöarvolla 48 g Co2/km (NEDC*)"
Eikä tarttee merkkiä vaihtaa ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tarttee vain lotota, oon noita muutaman nähnyt
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.12.2014 kello on 10:55 ---Hesarissa oli paljon parempi idea: Valtio kun tukisi käytettyjen tuontia, niin autokanta uudistuisi ja saksalaiset maksaisivat ne kalleimmat kilometrit....
;D
--- Lainaus päättyy ---
KANNATETAAN Thumb
Turhan Höpöttäjä:
Joulukuun alussa olisi tarkoitus romuttaa tuo meikäläisen kitroen. Kuitenkin velipojan nimellä. Jos kirjoitan luovarin velipojalle, ja vien ne katsastukonttoriin. Kuinka kauan on autossa minun vakuutus. Ennen oli muistaakseni seitsemän vuorokautta.
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 25.11.2015 kello on 16:05 ---Joulukuun alussa olisi tarkoitus romuttaa tuo meikäläisen kitroen. Kuitenkin velipojan nimellä. Jos kirjoitan luovarin velipojalle, ja vien ne katsastukonttoriin. Kuinka kauan on autossa minun vakuutus. Ennen oli muistaakseni seitsemän vuorokautta.
--- Lainaus päättyy ---
Luovutuspäivämäärän mukaan loppuu vakuutuksesi.
Uden omistajan on rekisteröitävä auto nimiinsä 7 vuorokauden
kuluessa. ja tietysti hän ottaa omat vakuutukset.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta