Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Netgear WN2000RPTv2

<< < (4/6) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.12.2014     kello on 21:58 ---Miten olis usb-wlan tikku minkä jatkokaapelin kanssa tunget kattoluukusta pihalle. Saat paremman signaalin kun on autosta ulkona.

--- Lainaus päättyy ---

Menee harkintaan, jos en saa ilmaista netgearia toimimaan. Mutta olen todennut sen löytävän verkon, jota läppäri ei löytänyt.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 14.12.2014     kello on 18:52 ---Sain pojalta otsikossa mainitun laitteen. Ajattelin, että sillä saan vahvistettua reissuissa(kin) wifi-signaalia. Mutta kun en saa toimimaan DNA:n mokkulan kanssa. Mielestäni olen saanut asennettua niin, että mokkula "näkyy" tietsikalle. Mutta ei mene nettiin läpi

Missä vika?Liekö tuossa, 

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

antamassaan virheilmoituksessa? Kun en ymmärrä sitä. Ja jos vika tuossa, niin miten korjataan?

Auttakee miestä "mäessä".

Ps. Mokkula on DNA:n MF 60.

--- Lainaus päättyy ---

Sinun pitää laittaa mokkulan wlan salaukseksi WPA2 AES, nykyisen WPA TKIP salauksen sijaan.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 14.12.2014     kello on 22:07 ---Sinun pitää laittaa mokkulan wlan salaukseksi WPA2 AES, nykyisen WPA TKIP salauksen sijaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mitenkäs se sitten tapahtuu. Nyt ollaan alueella, joka on minulle täyttä hepreaa.

K.E.V:
Tuo oli jo edellisellä sivulla, en vain tiedä pääseekö mf:ssä säätämään tuota.
https://www.dna.fi/tuki-dna-mokkula-mf60 , enempää en tiedä
Käytännössä sinne mokkulaan pääsee selaimella sisälle säätämään, mikäli siellä on salauksen vaihto mahdollinen niin siitä. Voi vaatia jotain teknistä apua jos sulla ei mitään havaintoa touhusta.

tsahkali:
Tämä on TeleWell mutta kun otat selaimella yhteyden purkkiin, niin ehkä sieltä löytyy tämänkaltainen sivu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View