Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Lataava autosarja

<< < (2/4) > >>

vaanari61:
Juu juu, nykyaikaa. . .

Eilen kävin Expertillä, heillä oli tyrkyttimessä (mainoslehtisen) tyrkyllä Samsungin G4 mutta ei kuulemma enää tyrkyllä edes euroopassa, myivät kuulemma liian halavalla, alle kolomesattoo oli hinta. Sai kahesti, pyytää ja olla iliman . . .

Mitä jengi sanoo LG G3 S Titan kapulasta ?  Huonompi kuin toi Samsung ?

Kuulemma 300 on kipuraja kapulan hinnalla rengille . . . Firman kapula siis . . .

K.E.V:
En oo Gold Starin luureja tutkinut  ;)
Onko se pakko olla Android?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.12.2014     kello on 20:01 ---Mulla on molemmissa autoissa http://www.verkkokauppa.com/fi/product/41170/dqmsd/Nokia-CR-201-autoteline-langattomalla-latauksella , ei tartte piuhoja tökkiä.

--- Lainaus päättyy ---
Toi on varmaan hyvä....
Mulla on vain yöpöydällä sellainen tyyny jonka päällä Lumia latautuu yön aikana.
Ei ole vielä kertaakaan loppunut akku työpäivän aikana, vaikka luuri on melkein liimautunut korvaan.  :)

vaanari61:
Nyt Ossin aloitus karkaa muille maille vierahille, mut viis'siitä kun luureista kuitennii kyse . . .

Nii nyt on vielä käytössä toi Lumia 800 joka tippu UkkoNooalta arkista kun ohi souti . . .

Tuohon 300 rgeen löytyy meleko hyvää Lumiaakin ?  Perheen käytössä nykyisin ainoastaan Anroidia, samoin rupee oleen firmassakin, . . .

Ei minulla suuria odotuksia tuosta anroidista ole, sekavana paremminki olen sitä pitänyt . . .  Nyky Lumiasta ei kokemusta, tää vanha ei varmaan ole enää sitä mitä tän päivän Lumia on ?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.12.2014     kello on 21:31 ---Toi on varmaan hyvä....
Mulla on vain yöpöydällä sellainen tyyny jonka päällä Lumia latautuu yön aikana.
Ei ole vielä kertaakaan loppunut akku työpäivän aikana, vaikka luuri on melkein liimautunut korvaan.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Niin mullahi tuo tyyny on, mutta pitkillä reissuilla kun navia käyttää tuo teline omiaan.

--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 14.12.2014     kello on 21:31 ---Nyt Ossin aloitus karkaa muille maille vierahille, mut viis'siitä kun luureista kuitennii kyse . . .

Nii nyt on vielä käytössä toi Lumia 800 joka tippu UkkoNooalta arkista kun ohi souti . . .

Tuohon 300 rgeen löytyy meleko hyvää Lumiaakin ?  Perheen käytössä nykyisin ainoastaan Anroidia, samoin rupee oleen firmassakin, . . .

Ei minulla suuria odotuksia tuosta anroidista ole, sekavana paremminki olen sitä pitänyt . . .  Nyky Lumiasta ei kokemusta, tää vanha ei varmaan ole enää sitä mitä tän päivän Lumia on ?

--- Lainaus päättyy ---
Nykyiset Lumiat vähän erilaisia, toiminnoiltaan, käytettävyyksiltään, ominaisuuksiltaan. Vähä kuten vertais t voortia nykyautoon :)
Molemmissa langaton lataus vakiona, kalliimpaakin taitaa saada vajaalla kolmella sadalla. Lisäksi kaikki siirtyy Lumiasta tosi helposti siihen uuteen.
http://mobiili.fi/2014/12/06/parivertailussa-lumia-830-ja-735-kuinka-keskiluokan-lumiat-parjaavat/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View