Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Suomi, pilkunviilaajien ja turhantarkan nipotuksen maa

<< < (9/15) > >>

winemaker:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 12.12.2014     kello on 15:04 ---Eikä kun äänestämme uuten eduskuntaan lisää todellisia talousasiantuntijoi ta, missejä, juoksijoita, hiihtäjiä, laulajia, ja muutama muusikko. Ihme on jollei ala talous paraneen.

Siis niitten, ei meidän.

--- Lainaus päättyy ---

Rauzi sen sanoi !

Lisää vaan elomaita, väätäisiä,  vallinheimoja ja alataloja sinne, kyllä lakkaa helepottamasta!

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.12.2014     kello on 15:57 ---Ei se tarkoita etteikö liikuntaa arvostaisi jos ihan kaikkea ei hyväksy. Ihan sama kun pyörätreenejä vedetään maantiellä vaikka vieressä on hyväkuntoinen kevyen liikenteen väylä jolla kukaan ei liiku. Ajetaan rinnakkain ja viis välitetään siitä aiheuttuneesta vaarasta.

--- Lainaus päättyy ---

ja täällä vielä yks kilpapyöräilijä
potkas autoa
joka ohitti
kun rinta rinnan polkivat
ja autoilija hiukan tööttäs
joskos olisivat menneet tien syrjään   ???
sen lukemani jälkeen
olen ajanut vaikka noiden urheilijoiden perässä
jolleivat tajua tietä antaa autolla kulkevalle 

Vielä sen berran sanon
että itse rakastan suomenmaatamme  :-*
täällä olen saanut parasta hoitoa
ja nopeaa
olen myöskin saanut hyvää lähiruokaa
joka on puhdasta ja maistuvaa
on puhtaat vedet, joita voi juoda missä vaan
ja ei tarvitse pelätä
kuin muutamaa hullua  >:(
joita liikku välillä joka puolella sekoilemassa
kuten ne hörhöt  :o
mutta muuten saa olla rauhassa
jos niin haluaa
ei naapuritkaan häiritse
eikä pyssyt pauku ainakaan toistaseksi  Thumb
jotta olen onnellinen suomalainen
kauniissa kotomaassamme   :-*

niin ja eikös TD ole kohta muuttamassa Viroon
vai Espanjaan  ?
muistelen lukeneeni  :)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 12.12.2014     kello on 17:00 ---Rauzi sen sanoi !

Lisää vaan elomaita, väätäisiä,  vallinheimoja ja alataloja sinne, kyllä lakkaa helepottamasta!

--- Lainaus päättyy ---
Wallinheimo oli jypissä ykkös maalivahti Thumb

kookaburra:
Kyl mar Turus löytty simmottisii pikkuhitlereit.

Eräällä antiikki- keräilymessuilla oli kaiken vanhan kaman keskellä kierrellyt terveystarkastaja.  Heti kun tarkastaja näki vanhan tupakka-askin hän tiukkasi;   "onk  siin sisäl tupakka?"

Jos vuosikymmeniä vanhassa Klubi- tai Työmies askissa oli savukkeita,  niin tarkastaja kielsi jyrkästi savukeaskien myynnin tupakkalakiin vedoten.

Pösilö tarkastaja kuvitteli,  että joku ostaisi kitkerän kuivia savukkeita polttaakseen niitä.  Sekä maksaisi pölykuivista henkisauhuista moninkertaisen hinnan.....
Taitaa se virkakoneisto olla todella yli mitoitettu kun viikonloppu töihin riittää turhan kyttääjiä.

winemaker:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 12.12.2014     kello on 17:05 --- Wallinheimo oli jypissä ykkös maalivahti Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Niin TD, mites se aiheeseen liittyy?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View