Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Suomi, pilkunviilaajien ja turhantarkan nipotuksen maa
mike:
Harvoin se Äiti vaunuineen seilaa koko kaistalla! Eikö Sinua vastaan ole koskaan tullut kyseistä hiihtäjää? Mulla tuli pimeässä ja vastaantulija myös eikä hiihtäjällä edes heijastinta. Oli pakko mennä hiukan keskustelemaan hiihtäjän kanssa että tekisi itsemurhan jollain muulla tavalla.
Haapaniemen Paroni:
Ja harvemmin E75 tielllä...
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 12.12.2014 kello on 14:55 ---Kummaa puusilmäisyyttä. Onko liikunta teille jotain vastenmielistä? Voisi lyödä vetoa, että yhtä rullasuksijaa kohden rekkamies kohtaa ainakin sata Äitiä lastenvaunuineen, toivottavasti niillä kerroilla myös hidastetaan kahteenkymppiin.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se tarkoita etteikö liikuntaa arvostaisi jos ihan kaikkea ei hyväksy. Ihan sama kun pyörätreenejä vedetään maantiellä vaikka vieressä on hyväkuntoinen kevyen liikenteen väylä jolla kukaan ei liiku. Ajetaan rinnakkain ja viis välitetään siitä aiheuttuneesta vaarasta.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.12.2014 kello on 15:57 ---Ei se tarkoita etteikö liikuntaa arvostaisi jos ihan kaikkea ei hyväksy. Ihan sama kun pyörätreenejä vedetään maantiellä vaikka vieressä on hyväkuntoinen kevyen liikenteen väylä jolla kukaan ei liiku. Ajetaan rinnakkain ja viis välitetään siitä aiheuttuneesta vaarasta.
--- Lainaus päättyy ---
Näitä minäkin ihmetelly :o
jva61:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 12.12.2014 kello on 15:04 ---Eikä kun äänestämme uuten eduskuntaan lisää todellisia talousasiantuntijoi ta, missejä, juoksijoita, hiihtäjiä, laulajia, ja muutama muusikko. Ihme on jollei ala talous paraneen.
Siis niitten, ei meidän.
--- Lainaus päättyy ---
Olen aina ihmetelly Suomalaista äänestäjää, rehellisin protestiääni on antamatta jätetty, minun mielestäni ja näin olen vuosikausia toiminut. Nyt äänestäny taas muutamissa vaaleissa. Uskoisin näiden julkimoiden saavan ääniä niiltä jotka eivät usko enään politiikkaan ,mutta on kuitenkin hienoa käydä äänestämässä Thumbd
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta