Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Suomi, pilkunviilaajien ja turhantarkan nipotuksen maa
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.12.2014 kello on 17:56 ---Mitäs mieltä olette rullasuksilla vapaalla tyylillä viilettävistä ajoradalla....?
Minusta ne saisi kieltää välittömästi ja syökseä syvimpään helvettiin.
--- Lainaus päättyy ---
Pakko kompata lisäämättä mitään
Haapaniemen Paroni:
Tuleppa Bavaria sieltä veroparatiista tänne mitä täälä juhlitaan 6.12 :o
Aakku:
Minä olin kyllä ajatellut hommata Eslan, kun tätä ikää vielä vähän karttuu....
Sillä olis päässyt pikaseen kauppaan. Nyt sekin haave taitaa romuttua. :(
https://www.youtube.com/watch?v=ggozyhXqzxk
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.12.2014 kello on 17:52 ---Pitäisi saada ajaa Segway'llä ja moottoripotkulaudoi lla ja lasten mönkijöillä...
Nipottakaa vaan... ..le.
--- Lainaus päättyy ---
Segwayssä on jarrut ja rajattu nopeus. Taitaa tulla lailliseksi suomessakin kunhan saavat päätettyä mihin luokkaan tuo lasketaan. Byrokratia siinä on ollut esteenä ei itse laite
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 11.12.2014 kello on 17:58 ---Tuleppa Bavaria sieltä veroparatiista tänne mitä täälä juhlitaan 6.12 :o
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla ainut tuo autovero joka on täällä pienempi kuin suomessa. Muut onkin sitten samaa luokkaa tai isommat.
Omista tuloista lähtee ensin päältä pois 30 % kaiken maailman sos.maksuja, sitten jäljelle jäävästä noin 38 % veroja.
Joten siinäpä sitä veroparatiisia on. Ja sitten vielä se rakas isänmaakin haluaa omiaan pois, harrasta siinä sitten.
Mutta noin + puolena noihin voi laskea että lapset pääsee molemmissa maissa kouluun ilmaiseksi, vammaisille on eri palveluita, työttömätkin saa sen verran etteivät nälkää kuole. Ja joskus joku euro hurahtaa tien pitoonkin.
Että mie piän omat juhlat juomineen kun tarvis vaatii, kun se siellä suomessa juhliminen on enempi semmosta hymytöntä, mutta samanlaista törötystä se on tälläi ja sotasat on kampeet juhlissa. Siks mie meenkin aina ranskaa,
ne alkaa aina jo edellisenä päivänä juhlia hymyssä sui. viini virtaaa ja laulu soi. Viva La France!!!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta