Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Toyota Corolla HB 2004 eberin sulake
Stara:
Kyllähän "Voi hemmetti...mihän oon ihan oikia sähköasentaja" tuollaisen jutskan löytää?
JPVäisänen:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 7.12.2014 kello on 11:44 ---Kyllähän "Voi hemmetti...mihän oon ihan oikia sähköasentaja" tuollaisen jutskan löytää?
--- Lainaus päättyy ---
'
Ei muute löydä eikä ole löytäny vieläkään??? On helkutti piilotettu sulakkeet kyllä kunnolla. Yksi mahdollinen sulakerasiankannen näköinen on siinä polttoainesuodattim en telineen alapuolella (mihin ei kenenkään kädet mahdu) mutta en alkanut purkamaan (vielä) telinettä irti. Katellaan huomenissa ja voi olla että käväsen pikahuollossa jossei ala löytymään. Onneksi ei vieläkää ole kauheita pakkasia :)
Ja minä oon elektroniikka- ja sähköasentaja, en autosähköasentaja joitten ajatuksenjuoksusta ei aina tiiä mitä ne miettii :D
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen - 7.12.2014 kello on 16:00 ---'
Ei muute löydä eikä ole löytäny vieläkään??? On helkutti piilotettu sulakkeet kyllä kunnolla. Yksi mahdollinen sulakerasiankannen näköinen on siinä polttoainesuodattim en telineen alapuolella (mihin ei kenenkään kädet mahdu) mutta en alkanut purkamaan (vielä) telinettä irti. Katellaan huomenissa ja voi olla että käväsen pikahuollossa jossei ala löytymään. Onneksi ei vieläkää ole kauheita pakkasia :)
Ja minä oon elektroniikka- ja sähköasentaja, en autosähköasentaja joitten ajatuksenjuoksusta ei aina tiiä mitä ne miettii :D
--- Lainaus päättyy ---
Ite olen käynyt kysymässä pikahuollossa "Markan vinkkiä"..on toiminut oikein hyvin! Eikä ole ollut ryppyotsaista pojilta
jip59:
Eipähän ole alkuperäisasenteise ssa eberissä erikseen "kolmen sulakkeen boxia" akun läheisyydessä. Ainoastaan jälkiasenteisista ne löytyy. Ohjekirjan sulakekaaviota lukemalla pitäisi löytyä sulakerasiasta. Jos autoon on laitettu jälkiasenteinen kellosarja niin sen sulakkeet ja puhaltimen rele ovat yleensä hanskalaatikon takana.
JPVäisänen:
--- Lainaus käyttäjältä: jip59 - 7.12.2014 kello on 19:57 ---Eipähän ole alkuperäisasenteise ssa eberissä erikseen "kolmen sulakkeen boxia" akun läheisyydessä. Ainoastaan jälkiasenteisista ne löytyy. Ohjekirjan sulakekaaviota lukemalla pitäisi löytyä sulakerasiasta. Jos autoon on laitettu jälkiasenteinen kellosarja niin sen sulakkeet ja puhaltimen rele ovat yleensä hanskalaatikon takana.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos, tulihan se sieltä :) Tässä mun vekottimessa on juurikin jälkiasenteinen kellosarja joka on maahantuojan tai autoliikkeen asetama. Eli huomenna hanskalaatikko irti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta