rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Juttua itsenäisyyspäivän vietosta 2014 ja maanpuolustusasioista  (Luettu 10552 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Ensin lainataan rahaa Kreikalle,ja itse otetaan lainaa sit Hyvä Suomi Thumb Kyllä tää p*ska nähty jo moneen kertaan!!!

Juuri näin   Enkä usko ::) että koskaan muuksi muuttuukaan Thumbd  Noh vielä ollaan hengissä ja välillä jaksaa nauraa noille päättäjäIDIOOTEILLE

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:20.05.2024 kello on 19:57
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Adolf Ehrnrooth`sta vielä juttu, sanotaanko sitten vaikka Itsenäisyyspäivän kunniaksi.

RUK:ssa, vieraillessani kutsuvieraana, tapasin kenraalin.  Kenraali ajeli rollaattorillaan ja kysyessäni valokuvan ottamisesta, kenraali vastasi vastakysymyksellään, " mikä on sotilasarvonne"?  Vastasin ylikersantti.  Kenraali jatkoi, " ylikersantti on hyvä vaan, ottaa kuvan".  Kuvan ottamisen jälkeen kenraali ojensi kätensä ja kiitti.


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Adolf Ehrnrooth`sta vielä juttu, sanotaanko sitten vaikka Itsenäisyyspäivän kunniaksi.

RUK:ssa, vieraillessani kutsuvieraana, tapasin kenraalin.  Kenraali ajeli rollaattorillaan ja kysyessäni valokuvan ottamisesta, kenraali vastasi vastakysymyksellään, " mikä on sotilasarvonne"?  Vastasin ylikersantti.  Kenraali jatkoi, " ylikersantti on hyvä vaan, ottaa kuvan".  Kuvan ottamisen jälkeen kenraali ojensi kätensä ja kiitti.

Tuohon voin vain sanoa   mitäpä minä ,pieni ihminen :D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 05:24
Adolf Ehrnrooth`sta vielä juttu, sanotaanko sitten vaikka Itsenäisyyspäivän kunniaksi.

Vuonna -97 kun olin nuori autosotamies ja muutamia kertoja kuljetin kyseistä herrasmiestä muistui mieleen huvittava hetki  ;D olin Aatua kuskaamassa Padasjoella ja takaisin tullessa totesin ettei bensa riitä takas Turkuun, ei muuta kun Hämeenlinnan kasarmilta hakemaan polttoainetta, kumpikaan ei oikeen tuntenu paikkoja, joten avasin ikkunan ja huhuilin varusmiehille, et mistä saa bensaa, pojat ei ollu kuulevinaan ja jatkoivat vaan matkaa  :o  sillon Aatu komensi "pysäytä auto" ja kenraali pomppas penkiltä ylös ja huusi isoon ääneen "ettekö te tiedä kuka minä olen? olen jalkaväen kenraali Ehnrooth!!!" pojat otti heti asennon ja juoksivat auton viereen  ;D ja kohta ne juoksi edeltä mittarille ja minä kurvasin Volvolla perässä  ;D eikä tarvinnu ite edes tankata, vaan pojat hoiti homman  :laugh: :laugh: :laugh:

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vuonna -97 kun olin nuori autosotamies ja muutamia kertoja kuljetin kyseistä herrasmiestä muistui mieleen huvittava hetki  ;D olin Aatua kuskaamassa Padasjoella ja takaisin tullessa totesin ettei bensa riitä takas Turkuun, ei muuta kun Hämeenlinnan kasarmilta hakemaan polttoainetta, kumpikaan ei oikeen tuntenu paikkoja, joten avasin ikkunan ja huhuilin varusmiehille, et mistä saa bensaa, pojat ei ollu kuulevinaan ja jatkoivat vaan matkaa  :o  sillon Aatu komensi "pysäytä auto" ja kenraali pomppas penkiltä ylös ja huusi isoon ääneen "ettekö te tiedä kuka minä olen? olen jalkaväen kenraali Ehnrooth!!!" pojat otti heti asennon ja juoksivat auton viereen  ;D ja kohta ne juoksi edeltä mittarille ja minä kurvasin Volvolla perässä  ;D eikä tarvinnu ite edes tankata, vaan pojat hoiti homman  :laugh: :laugh: :laugh:

Mukava muisto :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:05
  • Kulkija
"ettekö te tiedä kuka minä olen?

Ei mitään vanhaa ukkoa vastaan, päinvastoin, mutta kyllä näen punaista, jos joskus tuon kommentin kuulen.  :o

Kun näin on käynyt niin olen vastannut, että en. Vaikka olisinkin tiennyt.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
Niinpä mutta ois oikeutusesti oikein,mihin se tämä p*ska valtio meidän vero markkoja käyttä,muuta kun turhuteen!!
Noo onhan meillä iso liuta työttömiä joita elätellään, vahuksetkin jotenkin pärjää, itse kukin joutuu lekurissakin käymään eikä siitäkään tarvitse mahdottomia maksaa. Jonkunlainen tiestö ja muu infrakin kuuluu pakettiin. Sekin on hienoa että jos oikeen ahdistaa ni täältä saa muuttaa pois, ei kukaan estä tai perään huutele. Elämä on valintoja.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:20.05.2024 kello on 19:57
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Ei mitään vanhaa ukkoa vastaan, päinvastoin, mutta kyllä näen punaista, jos joskus tuon kommentin kuulen.  :o

Kun näin on käynyt niin olen vastannut, että en. Vaikka olisinkin tiennyt.

Niinkin Allu, mutta muista, että Aatulla oli hieman hoono soomi-kieli, saattaa selittää tuon kommentin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:20.05.2024 kello on 19:57
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Noo onhan meillä iso liuta työttömiä joita elätellään, vahuksetkin jotenkin pärjää, itse kukin joutuu lekurissakin käymään eikä siitäkään tarvitse mahdottomia maksaa. Jonkunlainen tiestö ja muu infrakin kuuluu pakettiin. Sekin on hienoa että jos oikeen ahdistaa ni täältä saa muuttaa pois, ei kukaan estä tai perään huutele. Elämä on valintoja.

Sanoisin, että euralla on näkemystä!  Kiitos.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
En tähän keskusteluun osaa (uskalla kun kaapin ovi narahtaa) muuta sanoa, kun kysyn, moniko menee huomenna anarkistien mielenosoitukseen. Ikkunoita rikki ja kaupoista tavaraa kainaloon.  ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Ei sinne vökkäkävellyllä kannata lähtä

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
En tähän keskusteluun osaa (uskalla kun kaapin ovi narahtaa) muuta sanoa, kun kysyn, moniko menee huomenna anarkistien mielenosoitukseen. Ikkunoita rikki ja kaupoista tavaraa kainaloon.  ;)

Noh jos sitä huomenna vain yrittäis olla ihan kiltisti ja rakastaa kaikkia  :-*  :-*  Enpä halua kenenkään omaisuutta mennä rikkomaan :blank:
Yrittäisi ees  ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Ei sinne vökkäkävellyllä kannata lähtä

Niimpä onkin. Luulisivat vielä sotaveteraaniksi ja kopsauttaisivat kaaliin.  ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:07
  • Kotkan poikii ilman siipii
Mun naapurin ukko oli sodan käynyt mies ja kun mä olin jotain 18v niin se aina muisti mulle sanoa kun läksin linjoille,että kun minä olin sun ikänen niin minäkin läksin myös linjoille,mutta etulinjaan. Katkera oli kun nuoruus eli 5v.meni sodassa mutta ylpeä siitä että itsenäisyys säilyi.


Sent from my iPad using Tapatalk

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:05
  • Kulkija
En tähän keskusteluun osaa (uskalla kun kaapin ovi narahtaa) muuta sanoa, kun kysyn, moniko menee huomenna anarkistien mielenosoitukseen. Ikkunoita rikki ja kaupoista tavaraa kainaloon.  ;)

Jos odotat saavasi tältä foorumilta myönteisen vastauksen niin suhteellisuudentaju si ei ole ihan kunnossa.  :o

Mutta tänään mietin samaa asiaa. Jospa pari-kolmekymmentätuhatta isänmaanystävää pakkautuisi itsenäisyyspäivänä tuonne linnan kulmille, niin niiltä sadalta anarkistilta loppuisi tila. Mitään ei tarttisi tehdä, paikallaolo riittäisi.