Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Juttua itsenäisyyspäivän vietosta 2014 ja maanpuolustusasioista
sipu:
Nyt on ainakin joku
jolla on kunnon ase
ja joka varastettiin Porinprikatista
toivottavasti ei sillä ole tai tule
mitään käyttöä >:(
kyllä niin paljon pelottaa noi pyssyt
väärissä käsissä :o
ja anteeks ei taida kuulua tähän osioon
mutta kun sattui vaan olemaan tuolla uutisissa siittä juttua ... :(
Alan:
Kaveri muualla nettiavaruudessa osasi kertoa, että joukko-osasto, josta ase vietiin, on toiminut jo pitemmän aikaan sijoituspaikkana niille varusmiehille, jotka ovat ennen armeijaa joutuneet tekemisiin poliisin kanssa. Siitä kuulemma lempinimi "Konnakolmonen". :o
winemaker:
"Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa."
Adolf Ehrnrooth
Tänäkin Itsenäisyyspäivän iltana sytytämme kolme kynttilää, aamulla jo varhain päivän valjettua nostan ylpeänä Suomen lipun kotimme salkoon.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 5.12.2014 kello on 18:21 --- "Suomi on hyvä maa. Se on paras meille suomalaisille. Se on puolustamisen arvoinen maa ja sen ainoa puolustaja on Suomen oma kansa."
Adolf Ehrnrooth
Tänäkin Itsenäisyyspäivän iltana sytytämme kolme kynttilää, aamulla jo varhain päivän valjettua nostan ylpeänä Suomen lipun kotimme salkoon.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä olen pahasti pettynyt tähän hyvin vointi valtioon joka riistää köyhiltä jotta heroilla menee hyvin,vois kyllä myydä koko paskan vaikka venäläisille! Niin,kuin nytkin tehdään... Mutta iso Kiitos meidän veteraaneille!!
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 5.12.2014 kello on 18:28 --- Kyllä minä olen pahasti pettynyt tähän hyvin vointi valtioon joka riistää köyhiltä jotta heroilla menee hyvin,vois kyllä myydä koko paskan vaikka venäläisille! Niin,kuin nytkin tehdään... Mutta iso Kiitos meidän veteraaneille!!
--- Lainaus päättyy ---
:laugh: :laugh: :laugh: Venäläiset ei meistä mitään maksa ottavat väkisin ennen suomipoijjaat taistelee vastaan kävelysauvoilla :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta