Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Korealaistako ?

<< < (4/9) > >>

Pefletti 750:
Nonniin, tänään tuli sitte "uusi" vetopeli ostettua ! Ei tullu korealaista vaan "brittipiirakka"  Thumb

Vanikuski:
Onnea "uudesta" autosta :) Minkä vuotinen ja onko paljon ajettu ?

88k5:
^^
Ainakin ko. merkki on osannut tehdä oikeita maastureita Thumb

Noilla samaisella rengasmerkillä ja -tyypillä ajelin kesät-talvet vuosia - auto oli 4tn painonen Suburban..

Mahtaakohan Discossa olla vetokoukun nuppi pykälien mukaisella korolla 350-400mm maasta? Paha vetää, jos liika ylhäällä ..

Pefletti 750:
Juu tota koukkuu on pakko tiputtaa ainakin 5cm !! vuosmalli on 2001 ja tuotu 2006 saksasta ja ajettu "vasta" 183 tkm ja niistä onneks löyty dokumentit  Thumb
tyyppi on diskovery 2 2,5 td5s ja manuaali lootalla (ite en niin tykkää automaateista)
Onhan tossa taas pikku opettelemista että oppii lantikkaa käskyttää !
Pehmee ja notkee ku rautakanki, eli just mun pervoon makuun sopiva  ^-^

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Pefletti 750 -  4.12.2014     kello on 17:49 ---Juu tota koukkuu on pakko tiputtaa ainakin 5cm !! vuosmalli on 2001 ja tuotu 2006 saksasta ja ajettu "vasta" 183 tkm ja niistä onneks löyty dokumentit  Thumb
tyyppi on diskovery 2 2,5 td5s ja manuaali lootalla (ite en niin tykkää automaateista)
Onhan tossa taas pikku opettelemista että oppii lantikkaa käskyttää !
Pehmee ja notkee ku rautakanki, eli just mun pervoon makuun sopiva  ^-^

--- Lainaus päättyy ---
on siin mun mieles ainaki ainoo oikee vetotapa, kolme tasauspörästöö pitää autoss olla, ja hyvä notkee alusta ni niil lukoil on aika vähä tarvetta ku kaikill renkail sama paine alustaan...   Thumb ainu toi rataslaatikko  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View