Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Lumi katolla

(1/5) > >>

Teukka-74:
Minkä verran noin yleensä annatte kertyä lunta vaunun katolle? Mietiskelin vaan tuollaisen
vanhan vaunun ,kuten minulla, katon kestävyyttä. Suojalumi on tietysti painavaa ja luotava
pois pienemällä kerroksella.
Olen itse ajatellut niin että kun kattoluukun korkeudelle tulee patja niin putsaan eli n.8-10cm.
Pihassa kun on , niin voi useammin putsata. Voishan tuon tietysti sulattaa lämittämällä pois mutta vesi valuu
sit ja jäätyy etuboxin uriin ym.

virpimu76:
Sprite on kuusen alla ei varmaan kerry lunta katolle,mutt en antaiskaan kertyä taivasalla jos olis  varmaan vuotais liitoksista sisälle kaikeen :laugh:

Solikka mökillä ja sataa kaikki katolle mitä taivaalta tulee....keväällä näkee miten iso vahinko tulee :(

A-auton katto aina puhtaaks sateen jäljiltä...vuosi kesällä vettä sisään...

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 -  2.12.2014     kello on 16:56 ---Sprite on kuusen alla ei varmaan kerry lunta katolle,mutt en antaiskaan kertyä taivasalla jos olis  varmaan vuotais liitoksista sisälle kaikeen :laugh:

Solikka mökillä ja sataa kaikki katolle mitä taivaalta tulee....keväällä näkee miten iso vahinko tulee :(

A-auton katto aina puhtaaks sateen jäljiltä...vuosi kesällä vettä sisään...

--- Lainaus päättyy ---
Huh, en siis ole neuroottinen puhdistelija. Ainakaan ainoa  ;)
Toivotaan vähälumista talvea solikalle.

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 -  2.12.2014     kello on 16:58 ---Huh, en siis ole neuroottinen puhdistelija. Ainakaan ainoa  ;)
Toivotaan vähälumista talvea solikalle.

--- Lainaus päättyy ---

Eipä hätää..  kun JOSKUS saan spriten rakennettua  nii hyökkään sepon kimppuun...ukko ei antanu mun remppaa sitä..aattelee ett vois jäädä vaiheeseen :laugh:  :laugh:  :laugh:

pamaus:
Meikäläisen LMC ei ole koskaan lunta vielä katollaan kantanut  Thumb

Mutta en kyllä aivan näin pitkälle menisi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View