Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Puhelimen varmuuskopion palauttaminen uuteen puhelimeen
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.11.2014 kello on 21:58 ---No sitten olisi pitänyt hankkia siihen kunnon suoja, kuten tämä.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Myin yhdelle asiakkaalle juuri Otterbox Defenderin. Kelpaa kuulemma paiskoa luuria mihin vaan. Hänellä Lumia 920
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.11.2014 kello on 21:58 --- i olisi ollut jo kompostissa mihin maatuvat hedelmät muutenkin pannasn
--- Lainaus päättyy ---
No ei nyt aleta pahoittamaan mieltä vanhan ompun kehnosta pakkas- ja kosteuskestävyydest ä. Iskunkestosta en tiedä. Olihan siinä takuu sentään aikansa, joka oli kylläkin nihkeä korvaamaan. Päivityksiä ei tosin taida enää saada, vaan koetaan enemmänkin haavoittuviksi vanhetessaan.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.11.2014 kello on 21:58 --- i olisi ollut jo kompostissa mihin maatuvat hedelmät muutenkin pannasn
--- Lainaus päättyy ---
Olisi varmaan tuo pojan nelonen hajonnut jo ekan kuukauden aikana ellen olisi siihen silloin aikoinaan hankkinut kunnon suojaa, nyt mulla on kutosessa just tuo otterbox defender ja vaimon plussassa astetta vielä kestävämpi suoja eli griffin.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.11.2014 kello on 21:59 ---Ompas outoa säästöä...
Täytyypä sitten koittaa kovin vertailla, ettei siirry kehnompaan malliin.
--- Lainaus päättyy ---
kysy multa jos ei muuten. Olen ajan hermoilla. Yhden 930:n purin juuri atomeiksi ja vaihdoin uuden näyttöyksikön. Oli tullut parikerrosta ilman airbagia
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.11.2014 kello on 21:58 ---No sitten olisi pitänyt hankkia siihen kunnon suoja, kuten tämä.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Ei tässä mitään perjantain illan hauskuutta haeta mutta ihmettelen vain miten vähän puhelimiin hankitaan kunnon suojia. :-\
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on kaikissa puhelimissa ollut nahkaiset kotelot. Sillä varmaan se lasi on ehjänä pysynytkin. Ylä- ja alakulmat ovat alttiit iskulle. Tai no aluksi nahkakotelossakin oli muoviset kehykset, mutta ovat iskuissa alkaneet pirstaloitua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta