Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Puhelimen varmuuskopion palauttaminen uuteen puhelimeen

<< < (3/8) > >>

Aakku:
Mulla on vanha 920...
Mitä konkreettisia parannuksia näihin uudempiin on tullut?

Jossain vaiheessa täytyy alkaa kuitenkin vaihtamaan, koska kaatuilut alkavat pikkuhiljaa lisääntymään.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 28.11.2014     kello on 21:26 ---Mulla on vanha 920...
Jossain vaiheessa täytyy alkaa kuitenkin vaihtamaan, koska kaatuilut alkavat pikkuhiljaa lisääntymään.

--- Lainaus päättyy ---

Eihän kaksi vuotta tee puhelimesta vielä vanhaa. Pojallakin on yli kolme vuotta vanha iPhone4 ja ei käytännössä kaadu ikinä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ArHi - 28.11.2014     kello on 21:23 ---Mitä puutteita? Tietää jos tulee kysymyksiä. Joudun duunissa antamaan teknistä tukea näissä ja ite opettelemaan puhelimen toiminnat.

--- Lainaus päättyy ---
Kamera ja näytössä näkyvä glance screen eli kellonajat ja ilmoitukset eri asioista puuttuvat. Siis kun näytössä on näytönsäästäjä päällä tai pimeänä.

ArHi:
Kamera ei tietysti ole niin hyvä kuin tuossa 1020. Mulla on ollut 820 käytössä tähän asti. Jos vain ovat edes samanlaiset kuin tuossa 820 niin ei osaa parempaa kaivata  :)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.11.2014     kello on 21:39 ---Kamera ja näytössä näkyvä glance screen eli kellonajat ja ilmoitukset eri asioista puuttuvat. Siis kun näytössä on näytönsäästäjä päällä tai pimeänä.

--- Lainaus päättyy ---
Glance screen...?
Onko se sama kuin vilkaisunäyttö? Sehän ainakin tuli päivityksen yhteydessä liki kaikkiin malleihin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View