Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vaunulla matkaaminen talvella.

<< < (11/14) > >>

Aaron:
Itse ainakin pesin perää ja keulaa, kun ilma oli sopivasti nollan tienoilla. En kyllä tiedä miten pakkasella onnistuisi.

Catiska:
Minä olen pessyt kuumavesipesurilla (kovin kuumaa en ole pakkasella uskaltanut käyttää) ihan normaalisti. Sitten auto takaisin sisälle kuivattamaan loput pois.

iso-juuso:

--- Lainaus käyttäjältä: Tomppa35 - 26.03.2015     kello on 13:02 ---Oli tuossa talvelle mielessä muutaman kerran tuo talvivaunuilu, mutta kun suomessa tämä talvi on sellainen 7-kuukauden marraskuu eli suola ja muu p*ska lentää tuolla tiellä kiitettävästi kokoajan ainakin eteläisessä suomessa, niin kysyn miten olette vaunuanne pesseet talvella reissun jälkeen kun ei viitsisi tuota suolaa ja sontaa seisottaa siinä kuukausi tolkulla..

--- Lainaus päättyy ---

Olosuhteista ja mahdollisuuksista riippuen olen pessyt vaunua suojan tultua ihan vesiletkulla ja sienettämällä suolaa ja kuraa pois. Jos vesiletkua ei ole ollut, olen käyttänyt kastelukannua pahimpien siivoamiseen.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Tomppa35 - 26.03.2015     kello on 13:02 -----,
 niin kysyn miten olette vaunuanne pesseet talvella reissun jälkeen kun ei viitsisi tuota suolaa ja sontaa seisottaa siinä kuukausi tolkulla..

--- Lainaus päättyy ---

Tällaisella - lämmintävettä peliin, niin onnistuu missä vain

http://karavaanari.org/index.php/topic,7866.0.html

Nyt Biltemasta 79€ (poistohinta)

Aaron:
Pystyykö tuohon pesurin laittamaan ihan perus puutarhaletkuliitti men? Meinaan että saisikohan siihen kiinni tuollaisen varrellisen autonpesuharjan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View