Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Kitkat / Nastat
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.01.2015 kello on 17:02 ---X:llä ajo oli kuin ajamista nelivedolla: Jos lähtee lapasesta, niin mitään ei ole tehtävissä! :D
--- Lainaus päättyy ---
Niin no...jospa kysymyksessä oli Sätkän 125 levyinen X. Sitä ovat kehuneet hyväksi talvigummiksi.
Itsellä 125 x 400. Pitäiskö mennä kokeilee... :)
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 30.01.2015 kello on 12:01 ---Nastarenkaissa pitäisi olla myydessä ylimääräinen maksu jolla korvataan irronneiden nastojen aiheuttamat tuulilasi vahingot muille autoille. Nimimerkillä suomessa jouluna tuulilasiin nasta renkaasta ohi menevältä pelleltä joka ei osaa edes lukea numeroita, sillä kivet ei tuommoisella tiellä lennä, kun niitä ei ole.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo irtoava nasta/kivi ongelma ei johdu renkaista vaan siitä että joku neropatti on keksinyt että kuraläpät ei ole muotia.
Eli jos maksu langetetaan, se pitää langettaa autoilijoille joiden autoissa ei ole kunnon kuraläppiä edessä ja takana. Minulla on, eikä minun autostani nastat tai kivet siksi lennä takana tulevan tuulilasiin. Olen tosin laittanut nuo lähinnä vaunun keulan suojaamiseksi.
mike:
Sit kun x:issä tuli teräs vyöt näkyviin niin pärjäsi jopa jääradalla! Gangsteri sitikalla etuveto ja suora kutonen!
No se oli sitä aikaa.
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 30.01.2015 kello on 17:13 ---Tuo irtoava nasta/kivi ongelma ei johdu renkaista vaan siitä että joku neropatti on keksinyt että kuraläpät ei ole muotia.
Eli jos maksu langetetaan, se pitää langettaa autoilijoille joiden autoissa ei ole kunnon kuraläppiä edessä ja takana. Minulla on, eikä minun autostani nastat tai kivet siksi lennä takana tulevan tuulilasiin. Olen tosin laittanut nuo lähinnä vaunun keulan suojaamiseksi.
--- Lainaus päättyy ---
Voihan läpät. :'( Pitäis olla kyllä melkosen kaukana renkaasta ja melkein maassa roikkuvat jos niistä isompaa hyötyä hakis. On munkin autossa alkuperäisasenteise t läpät, mut kivet pääsee silti lentämään 45° kulmassa taakse taivaalle. Ja vaunun etuseinä on välillä kattoon asti ravassa rengaslinjassa.
vesako:
Jotenkin mulla on semmonen muistikuva jotta roiskeläppien
pakollisuus poistettiin sen takia, kun kivet sinkosivat
vastaantulevien ajoneuvojen laseihin.
Juu, kolmas kolmonen menossa. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta