Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Häirikkö Hiivatti (Fiat 2.3 JTD Multijet 130 sähkövika)

<< < (8/10) > >>

Plaanari:
Mulla pyörii 10-14L. välillä tai siis PYÖRI >:D  talvella riippuu tietenkin kaasupolkimen asennosta. Ja mitä tuohon ELM327(minulla)ScanMaster-ELM ohjelmana niin tuota motikkaa pitää aina niinkuin nitkutella paikalleen että alkaa pelitään. Mutta varsinaiseen kysymykseen?! onko teista alan ammatilaisista kukaan purkanut kuvan kaltaista boschin laturia eli voisko tuossa mihin tuo ylempi litteän liittin menee olla vaihdettavat hiilet???! :o


Plaanari:
Eli vastaan itse :-* kyllä on vaihdettavat hiilet! maajohdot tarkistettu mutta se latauksen valo palaa vain ja kiekat on korkealla Thumbd >:D Ei voi pieni ihminen ymmärtää! Nyt jos joku sanoo vielä kaasuläppä venttiili tai sinne päin niin pitää OLLA saatanan hyvä selitys kun tulee vain copy pastea!! :'(

jus66si:
Veikkaan että diodisilta on sökö ja ylijännite pukkaa jotain diiselipumpun lisärikastussolenoi diventtiiliä auki asentoon.Siitä syystä nostaa kierroksia sitten. Merkkivalo samassa paketissa. Avaat laturin niin se diodipaketti on siellä sisällä. Esim tuossa Kuvassa
 nrolla 7.
Moni vaihtaa tehdaskunnostetun laturin, sen sijaan että kunnostaa itse.

https://www.autonvaraosa.fi/rengas-laturin-laakeritaka-bosch-f00m146900-p-169470.html




Plaanari:
Lainattu kuva!
Mulla samanlainen ilman ylhäällä vasemalla olevaa 2 sulaketta ja 2 ruskeaa maajohtoa ????
Huoltomies käski tarkistaa pääsulake se on se iso siinä +navan luona kumpi? pun. vai rusk. kummastakin huilaa virtanen!!??


matson1:
Mulla oli ihmeellisiä sähköoireita kans yhteenaikaan pyyhkiät pyyhki itsestään ja ovet meni keskuslukkoon ja valoja paloi vaikka minkälaisia kojetaulussa.....os tin kosteudenpoisto sprayta ja aukaisin sähköliittimet, ainakin mulla niitälöytyi vänkärin lattiamatonalta, sumuttelin sprayta liittimiin ja sen jälkeen on toiminut ilman mitään ongelmia, sulla vois olla samavika että jonnekkin liittimeen kosteus päässyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View