rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Suomen paras kuoro  (Luettu 750 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:10
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
Suomen paras kuoro
« : 16.04.2011 kello on 20:24 »
Jou, kukapa mahtoi seurata?
Itse katselin alusta loppuun ja hienoa musiikkia ja loistava Timo Koivusalon toteutus koko juttu.  Dramatiikkaa ei puuttunut, voittaja pääsi finaliin yleisöäänestyksen perusteella ja voitti koko jutun!  Voice Hankasalmelta!
Hienoja tuomareita ja kommentteja, loistavia esiintyjiä, karismaattisia vierailevia tuomareita.  No, oliko liikaa superlatiivejä?

Mutta tämän illan finaalin osalta jäi kaikumaan Lauluyhtye Rajattoman esitys!

Kiitos Timo Koivusalo hyvästä ohjelmasta.

" Me löydämme sen, savelen yhteisen, se voimaa antaa, se kauas kantaa....".

Winemaker

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:32
  • Oululainen terwaporwari
Vs: Suomen paras kuoro
« Vastaus #1 : 16.04.2011 kello on 21:54 »
Eipä tullut aktiivisesti seurattua,mutta itse olen kuorolaulu harrastaja.Nyt olen pienellä tauolla vetämässä henkeä ja etsimässä uutta kipinää.Kuoro josta olen poissa,on mieskuoro.Kyllä se joskus ja monestikkin on kovan harjottelun takana että äijät rupee soimaan!Monipuolista ja kovaa hommaa sekä kuorolle että johtajalle että neljä ääntä soi oikein.Sitte ku homma toimii sen värinän aistii itsekkin!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Suomen paras kuoro
« Vastaus #2 : 17.04.2011 kello on 10:00 »
en ihan kaikia jaksoja nähnyt , mut olen onnekas ,ettei tarvinut minun sitä parasta valkata se ois ollut niin vaikeaa koska siel oli niin mahtavia kuoroja .. onnea voicelle voitostsa kyl he sen ansaitsivat , kuin niin monimuukin , mut kun vaan on se yx paras täsäin asias  :)