Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Taas pikareissu Norjaan!
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 21.11.2014 kello on 15:17 ---Mitäs hissisä oli vikana ;)
--- Lainaus päättyy ---
NOO lähdin tyttäreni ( 5v ) kanssa ylös rinnettä..hissi liikkuu ja minä onneton en saa sitä turvakaidetta vedettyä siihen eteen..
Huutavat alhaalla ett kaksin käsin..vetää. :o v..u mulla 3 kouraa ole,kun pidin tenavasta kii ettei tipu..prkl
(( oletin ett tää kaveri laittaa sen kaaren ,ko laitto aiemmallekki menijälle >:(
Sitte joutuivat pysäyttään koko värkin..n.12m korkeuteen... ???
Tana ett olin pikkupaniikissa..no sain sen hemmetin aisan viimein revittyä paikalleen.
tenava ei ollu moksiskaan..mut minä panikoin koko ylöskipuamisen ajan.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 21.11.2014 kello on 15:27 ---NOO lähdin tyttäreni ( 5v ) kanssa ylös rinnettä..hissi liikkuu ja minä onneton en saa sitä turvakaidetta vedettyä siihen eteen..
Huutavat alhaalla ett kaksin käsin..vetää. :o v..u mulla 3 kouraa ole,kun pidin tenavasta kii ettei tipu..prkl
(( oletin ett tää kaveri laittaa sen kaaren ,ko laitto aiemmallekki menijälle >:(
Sitte joutuivat pysäyttään koko värkin..n.12m korkeuteen... ???
Tana ett olin pikkupaniikissa..no sain sen hemmetin aisan viimein revittyä paikalleen.
tenava ei ollu moksiskaan..mut minä panikoin koko ylöskipuamisen ajan.
--- Lainaus päättyy ---
Voi helvata >:( :(
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 21.11.2014 kello on 11:51 ---Älä ny, kyllähän se koko aja sinne vennäälle kaipoo ja valittaa kui ne o hyviä, ne venakot.
Ja tuon moskavan linja itekki läpi kääneenä tiiän mittee ne kuskiraasut sieltä sae.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä ;) :D :D
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 21.11.2014 kello on 15:40 --- Mitä ;) :D :D
--- Lainaus päättyy ---
No satiaisiahan ne kanto kotii asti. Mikä se oli se kotkalainen jolla oli valkiat kopit sinillä raijoilla ja tähillä koristeltuna, oli ainai mersu ja kanja, jootu kopin käyttää desifioinnissa ku ol kaikki verhoilutki täänä nuita pikkku vipeltäjiä.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 21.11.2014 kello on 15:45 ---No satiaisiahan ne kanto kotii asti. Mikä se oli se kotkalainen jolla oli valkiat kopit sinillä raijoilla ja tähillä koristeltuna, oli ainai mersu ja kanja, jootu kopin käyttää desifioinnissa ku ol kaikki verhoilutki täänä nuita pikkku vipeltäjiä.
--- Lainaus päättyy ---
En minä ainakaan nähnyt moisia ;) :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta