Tekniikkakeskustelut > Primus

Primus 2470 ongelmia pannussa sähköt pelaa oikein.

<< < (5/12) > >>

mjo33400:
Ota se pohja vielä irti ja tarkista arinan pokkausreunat, etenkin ykkösarinasta reunan alapuoli ja pohjan piippu aivan pohjan juuresta noin 5mm alaspäin valoa vasten.

mikkos28:
Juu menee taas huomiseen että ehin ottaa pannun pöydälle tarkistan ja katon noi neuvomasi jutut pannusta jossaki keskustelussa oli tehty jotain kuristimia ilmalle mut niistä ei taida olla hyötyä tässä minun ongelmassa ? Ainakaan vielä ennenku muut on tarkistettu vai mitä mieltä olet ?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mikkos28 - 23.11.2014     kello on 15:13 ---Juu menee taas huomiseen että ehin ottaa pannun pöydälle tarkistan ja katon noi neuvomasi jutut pannusta jossaki keskustelussa oli tehty jotain kuristimia ilmalle mut niistä ei taida olla hyötyä tässä minun ongelmassa ? Ainakaan vielä ennenku muut on tarkistettu vai mitä mieltä olet ?

--- Lainaus päättyy ---

Tarkista se pohja ensin. Voit soittaa minulle kun otat yv:nä yhteyttä. ;)

mikkos28:
Moikka mjo katoin sitä pannun ala puolta valoa vasten ja sieltähän se vika löyty eli varmaan tarkoitit niitä verkkoja joita on kolme ja jokaisesta yli puolet tukossa :) nyt laitoin likoaa koko pannun kunnon aineeseen et lähtee auki paikat  Thumb

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mikkos28 - 24.11.2014     kello on 16:39 ---Moikka mjo katoin sitä pannun ala puolta valoa vasten ja sieltähän se vika löyty eli varmaan tarkoitit niitä verkkoja joita on kolme ja jokaisesta yli puolet tukossa :) nyt laitoin likoaa koko pannun kunnon aineeseen et lähtee auki paikat  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Nyt on pakko kysyä, että tarkistitko nimenomaan arinoiden verkot? Minä tarkoitin arinapiippuja siten, että valo arinaverkkoon/ reikälevyyn ja katsoo alapuolelta piippua aivan pohjan lähelta, jos näkyy paljon pieniä reikiä niin piiput pitää korjata. Siten tarkoitin sitä reunaa joka on taivutettu arinareikälevyn päälle, sen alapuoli on ykkösarinassa usein auki, jolloin pannu ei toimi oikein.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View