Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kaskon hinta seisontapäiviltä

<< < (2/3) > >>

kimi:
Kaskon seisonta-ajan korvauksiin voi itse vaikuttaa. Aikaisemmin Fennia myi vakuutuksen joka käytännössä ei korvannut mitään Kaskosta seisonta-ajalla tapahtuneesta vahingosta. Esim Hietasaaren myrskyn jälkeen moni sai itse kärsiä vahingot.

Kyselin laajempaa turvaa Fenniasta muutama vuosi sitten ja silloin se ei ollut mahdollista, viime syksynä kysyin uudestaan ja silloin olisi saanut valita lisäosia seisontavakuutuksee n. Hinta ei olisi muodostunut kovinkaan korkeaksi. Hinta ei olisi ollut kovinkaan korkea.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.11.2014     kello on 12:29 ---Kaskon seisonta-ajan korvauksiin voi itse vaikuttaa. Aikaisemmin Fennia myi vakuutuksen joka käytännössä ei korvannut mitään Kaskosta seisonta-ajalla tapahtuneesta vahingosta. Esim Hietasaaren myrskyn jälkeen moni sai itse kärsiä vahingot.

Kyselin laajempaa turvaa Fenniasta muutama vuosi sitten ja silloin se ei ollut mahdollista, viime syksynä kysyin uudestaan ja silloin olisi saanut valita lisäosia seisontavakuutuksee n. Hinta ei olisi muodostunut kovinkaan korkeaksi. Hinta ei olisi ollut kovinkaan korkea.

--- Lainaus päättyy ---
Tämä on täysin totta..
Mullakin on niin vanha auto, ettei siihen kaikkia turvia automaattisesti kuulu edes liikenteessä ollessa. Siksi ei paljoa maksakaan.
Seisonnassa vain: Ilkivalta-, palo-, oikeusturva-, hirvi- ja varkausvakuutukset. Elikä se kalliimpi törmäysvakuutus jää seisonnassa pois.
Keskeytys ja sijaisautot on sitten varmistettu Autoliiton vakuutuksesta. Tosin vain Suomessa liikuttaessa.

Käyttöautoissa on sitten suurinpiirtein kaikki vakuutukset oltava.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 16.11.2014     kello on 12:15 ---Hintaan vaikuttaa monta tekijää, eikä vähimmäisinä palvelu ja korvaus...
Tuosta korvauksesta ei ole kokemusta, mutta palvelu on ok.

Mulla retkuiluauton kasko on nyt ajossa 51,17€/kk ja seisonnassa 6,98€/kk. Seisontahintaan sisältyy se "turha" hirvivakuutus.

--- Lainaus päättyy ---
Ei se hirvivaakuutus turha ole,Ifin mukaan tosiaan voi hirvieläin juosta autoa päin seisonnassa ollessaaan,näin ne väitti kun asiaa kyselin . Aikoinaan vaihdoin fiatin vakuutukset ifistä turvaan kun ifin seisontavakuutus oli melkein kaksinkertainen Turvan vakuutukseen nähden.

Sent from my iPad using Tapatalk

Arska:
Tarkistin tuon seisontaajan vakuutuksen hinnan ja tuossa fiat adria sp655 mikä meillä on niin se kustantaa vajaat 28 € kuussa.

Sent from my iPad using Tapatalk

Oulaa:
minä sanoin kaskon kokonaan irti ,enkä ota sitä kuin pitkille ulkomaan matkoille
nyt on katsomatta paljonko se maksoi kahdelta viikolta viime reissussa
eikös kotivakuutuskin korvaa autossa olevaa  ommaisuutta jos pöllitään tai jos pihassa ilikivaltaa tekevät
hirviä en ole pihassani nähnyt mutta sus ja kettu on juossa vitkutellu aika likeltä
ja jänes 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View