Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

virvon varvon koko orgin poppoolle !

(1/1)

sipu:
Virvon varvon tuoreeks terveeks tulevaks vuueks. Lakatkoon lonkka kolottamasta, polvet narisemasta. Pysykööt pieru pääsemästä, virtsa viimein karkaamasta. Jospa vielä nahka siliäisi, selkä suoristuisi. Herkkeeppä roppa rupsahtamasta. Palatkoon muisti reissultansa. Sujukoon seksi sulavasti, lempi leiskuvasti. Mitä muuta varvut mukanaan toisi? Jospa onnea, terveyttä, hyvää eloa soisi, rahakaan ei pahaksi oisi.

LMC-99:
Pitikös tuosta nyt antaa karkki vai kepponen..hyvät virpomiset kumminkin  ;D

hartsakoski:
 Mulla ois sipu sullekki pieni suklaapatukka tuolla kuparipannussa varattuna.Taitaa olla vaan pitkä matka tulla hakemaan ;D.

JJJ:
Kävi nuori tyttö aamulla virpomassa. Saivat kaverinsa kanssa aivan järjettömän määrän karamellii. Yhtään liioittelematta varmaan pari kiloa. Ei mun lapsuudessa tuollaisiin palkkoihin päästy  :o

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 17.04.2011     kello on 12:10 --- Mulla ois sipu sullekki pieni suklaapatukka tuolla kuparipannussa varattuna.Taitaa olla vaan pitkä matka tulla hakemaan ;D.

--- Lainaus päättyy ---

pidäppä se siellä oottamas .. ei sitä koskaan tiedä minne tiet vie ja mis se risteys kohtaa ... kiitoksia ja niiaa kauniisti  :) :) :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View