Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Uudessa iPhonessa vakava vika - eikä kyseessä ole puhelimen taipuminen
Kaija:
Mun 21.10. ostettu iPhone 6 (ilman plussaa) tilttasi viime keskiviikkona. En meinannut millään saada sitä edes pois päältä. Jumitti vaan.
Lopulta mä hermostuin, kun se tintui aika lämpimältäkin: meljein puoli minuuttia piti painaa kotinäppäintä ja sammutusnappulaa samaan aikaan, että sain se sammumaan.
Sen jälkeen toiminut taas ok.
Alf@64855:
Kun näillä nykyisillä älypuhelimilla ei ole varsinaista virtakytkintä, akkua ei saa irti eikä niissä ole reset-painiketta, niin jumittuminen on tosi kiusallista. Pitää vain odottaa että akku tyhjenee. Mitenkähän on tilanne, jos pitää mennä lentokoneeseen, missä puhelinta ei saa käyttää eikä sitä saa sammutettua. Onko valmistaja tai myyjä korvausvelvollinen kun kännykkä pitää jättää lähtöasemalle. Jos siinä on salaista tietoa ei auttane muu kun kengänkoron anto. Tällaisia jumittuneita älykkäitä kännykoita on sattunut kohdalleni.
Tämä asia ei liity iPhoneen vaan koskee kaikkia näillä ominaisuuksilla.
K70:
iLuurissa kyllä on virtanappi ja taitaa kai kaikissa muissakin olla, kun jollainhan se on saatava päällekin.
Mun uudessa, viime sunnuntaina saamassani tabletissa ei tule ongelmia vaikka vähän taipuukin :D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 12.11.2014 kello on 18:36 ---Tuo iMania alkaa sulla jo mennä geeneihin! :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
iPhone vaikuttaa olevan huomattavasti tärkeämpi asia niille, joilla ei sellaista ole.
Johtunee siitä, että valtaosa valitsee Applen tuotteet siksi, että niiden kanssa ei juuri tarvitse murehtia. :)
Muutaman kerran on joutunut liki 5 vuoden aikana buuttaamaan puhelimen siten, kun Kaija yllä kertoo. Kuutosta ilman plussaa ei ole vielä kertaakaan, mutta sehän on liki uusi.
Varmasti joillakin on ollut näiden kanssa ongelmia, mutta sitä ei kannata paisutella niin, että kaikilla olisi ollut.
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.11.2014 kello on 13:14 ---Johtunee siitä, että valtaosa valitsee Applen tuotteet siksi, että niiden kanssa ei juuri tarvitse murehtia. :)
--- Lainaus päättyy ---
Olisipa tuollainen laite olemassa, jonka kanssa ei tarvitse murehtia. Tuntuu nykypäivänä, että ei sellaista ole olemassakaan...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta