Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Sitruunahappo

<< < (4/8) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta -  9.11.2014     kello on 14:52 ---Ok! onko Kimi sinulla kokemusta tuosta crc:stä! kyse on kalakaverin 15hv suzukista joka ei käy tyhjäkäynnillä, epäillys jotta se tyhjäkäynti suutinkanava on tukossa,

--- Lainaus päättyy ---
Kokemusta on siitä kun muutaman kaasarin olen mekaanisesti puhdistanut pidemmän aikaa seistyään. Kemikaaleissa on aina ongelmansa koska toimittajalla kuitenkin vastuu siitä, ettei riko esim vanhoja tiivisteitä.

Jos kyseessä on 2T kone niin tasaisen tyhjäkäynnin saaminen on usein vaikeaa. Kannattaa varoen jollain siimalla tai muulla pehmeällä kemikaalin lisäksi kanavia puhdistaa.

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  9.11.2014     kello on 14:55 ---Eipä nuo kemikaalit tehoa kunnolla koskaan,ultraäänipesuri paras tuohon tarkoitukseen!

--- Lainaus päättyy ---

Pesuri on hyvä, tuppaa vaan oleen kovin pieniä mutta hyvä on ultrapesuri. Yleensä riittää pelkkä vesi, joskus tarvitaan vähä pesuainetta mukaan. Rasvasiin kaasarinosiin oon laittanu veteen puolet tenua. Rasva kun ei ole vesiliukosta.

Se on järkyttävä määrä paskaa kun lähtee myös kelloista, koruista, silmälaseista.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 10.11.2014     kello on 10:55 ---Pesuri on hyvä, tuppaa vaan oleen kovin pieniä mutta hyvä on ultrapesuri. Yleensä riittää pelkkä vesi, joskus tarvitaan vähä pesuainetta mukaan. Rasvasiin kaasarinosiin oon laittanu veteen puolet tenua. Rasva kun ei ole vesiliukosta.

Se on järkyttävä määrä paskaa kun lähtee myös kelloista, koruista, silmälaseista.

--- Lainaus päättyy ---
     Onkos minkä kokoinen sinulla pesuri? biltema kauppaa kahen kokoista 35w ja 70w...

tsahkali:
No niin...
Tavarataloista, marketeista, rihkamakaupoista löytyy maustehyllystä.  750g / 5.49€ Kodin Tavaratalossa.

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 10.11.2014     kello on 10:59 ---     Onkos minkä kokoinen sinulla pesuri? biltema kauppaa kahen kokoista 35w ja 70w...

--- Lainaus päättyy ---

Se tehokkaampi. Kaverilla pienempitehonen, ei havaittavaa eroa...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View