Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Pikkujoulut!

<< < (3/6) > >>

"Masi":
Pikkujoulun rahat menee perinteisesti sinne minne menee yhteistyökumpaneide nkin joululahjarahat eli punaiselleristille.
Ovat paljon paremmassa käytössä siellä kuin yhdessä vuoden tyhjänpäiväisimmist ä tapahtumista.
Ainostaa alkoholisti tarvitsee syyn juopottelulle.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  5.11.2014     kello on 15:47 ---Pikkujoulun rahat menee perinteisesti sinne minne menee yhteistyökumpaneide nkin joululahjarahat eli punaiselleristille.
Ovat paljon paremmassa käytössä siellä kuin yhdessä vuoden tyhjänpäiväisimmist ä tapahtumista.
Ainostaa alkoholisti tarvitsee syyn juopottelulle.

--- Lainaus päättyy ---
No hö..Täytyypä perua sitten Hietasaaren pikkujoulut,johon oli tarkotus mennä maistelemaan jouluruokia ja tapaamaan talven viettäjiä Hietasaaressa...

jopekka:
Pikkujoulun rahat menee perinteisesti sinne minne menee elikä on kolmet pikkujoulut.    :laugh:
Viikonpäästä sitten viellä on risteilykin tiedossa.

Joopa Joo...... :D      ;)

Weicco:
Firma järjestää, Weicco ei mee. Katsoivat parhaaksi pitää ne silloin kun olen iltavuorossa, tulee halvemmaksi firmalle  :D
No eipä tuolle ole paljon menijöitä muutenkaan. Yli puolet porukasta jättää menemättä sinne.
Saapahan firmasta ison kinkun kuin sattui työvuoro sille illalle  Thumb

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  5.11.2014     kello on 17:23 ---Firma järjestää, Weicco ei mee. Katsoivat parhaaksi pitää ne silloin kun olen iltavuorossa, tulee halvemmaksi firmalle  :D
No eipä tuolle ole paljon menijöitä muutenkaan. Yli puolet porukasta jättää menemättä sinne.
Saapahan firmasta ison kinkun kuin sattui työvuoro sille illalle  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Pääseeks teille töihin siihen kyseiseen iltavuoroon?

En minä muuten, mutta jos kerran kinkun sais.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View