Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Kojelautakameran sijoitus
88k5:
Edellisen vkl reissun alla piti käyttikseen tuo kulkimen kamera siirtää kun talviunien aikaan olisi muuten viraton..
Piti tehdä Tompan ikkuna kiinnikkeeseen oma "integrointi" - nyt samassa paketissa (1 möykky, 1 virtajohto). Näitä vain ei taidalla olla kaupallisesti saatavilla.. :'( Helppo siirtää autosta toiseen yhtenä "möykkynä" kun tompasta en halua luopua hyvän toimivuuden takia, mm. HF:n ja sääpalveluiden..
Tompan takana on Transcend DrivePro 100 :D Wifin takia kameraan ei tarvitse koskea - puhelimella/tabletilla etäyhteys..
On se siellä..
99:
Itsellä DVR on taustapeilin takana, poissa näkökentästä.
ihaa:
Taustapeili pois ja siihen peilin kiinnikkeen jatkoksi. On taatusti kamera keskellä.
Weicco:
Mulla Volvossa ei voinut sijoittaa kameraa siihen mihin olisin sen halunnut koska siinä on ne Volvon omat törmäyksen esto härpäkkeet, piti heittää hiukan sivuun keskilinjasta. Ainoa asia mikä häiritsee niin on nyt pari senttiä liian alhaalla, kuvan alaosaan jää väkisin näkymään pieni rantu konepeltiä.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 12.06.2015 kello on 18:52 ---kuvan alaosaan jää väkisin näkymään pieni rantu konepeltiä.
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen säätänyt kameran niin että kuvassa näkyy konepeltiä hieman, lähinnä sen takia että etäisyyksiä on silloin helpompi(?) arvioida.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta