Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Asiakaspalvelua Kiinasta
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 31.10.2014 kello on 12:45 ---Jos nopeasti tarvitsee tavaraa se kannattaa hakea kivijalkakaupasta, jos kiire ei ole niin tilaamalla säästää paljon.
--- Lainaus päättyy ---
ja lisäksi täällä korvessa mistä ei läheskaan kaikkia saa ja on pitkä matka lähteä hakemaan, on niin helppo tilata romppeet postiin, naapurikylän Siwaan ja Kiinan pikkupaketit postilaatikkoon ja useat ,mm, renkaat ja muutkin romppeet rahtina suoraan kotiovelle
esim, perämoottori oli jollain maahantuojalla nettitarjouksessa lähes puoleen hintaan ,rahteineen,verrattuna kotipaikan kauppiaisiin
odotan vain aikaa kun nuo vähät ruokatarvikkeetkin saisi tilattua K-kaupasta postiautolla tuohon pysäkille niin vois myyvä toisen kotteron huoletta pois
Sori ! Nyt meni jo niin oftopikisi ,notta :-X
JPS:
Itse olen tilaillut useammankin kerran fasttech nimisestä firmasta,toimitusajat ovat olleet 2vk-1,5kk.
Osa tuotteista härskejä kopioita,osa aitoja ja hinnat todella edulliset.
Led valaisimia ja otsa lamppuja tilasin viimeksi sekä sähkötupakka laitteita,hyvin ovat toimineet.
Hinnat noin 5 kertaa halvemmat kuin samat rojut suomessa,kaikissa tuotteissa on ilmainen postitus.
Sitä olen ihmetellyt miten voi kiinasta lähettää ilman postikuluja vaikkapa euron tuotteen ;D
Haapaniemen Paroni:
Osta kotimaista,niin saadaan työpaikkoja suomeen!
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 1.12.2014 kello on 13:38 ---Osta kotimaista,niin saadaan työpaikkoja suomeen!
--- Lainaus päättyy ---
Pitäis saada yx läppärin akku, kukahan niitä Suomessa tekis? ::)
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 1.12.2014 kello on 13:28 ---Sitä olen ihmetellyt miten voi kiinasta lähettää ilman postikuluja vaikkapa euron tuotteen ;D
--- Lainaus päättyy ---
Samaa ihmetelty täälläkin :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta